Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی پاراتیروکمان ۲۶ مهرماه عازم تایلند می شود تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

این تیم پیش از این با حضور در مسابقات جهانی هلند (خردادماه) توسط زهرا نعمتی، پوریا جلالی پور و اصغر زارعی نژاد (ریکرو) همراه با سینا منشا زاده و رمضان بیابانی و البته مرحوم راضیه شیرمحمدی (کامپوند) صاحب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد اما این فرصت را دارد در تایلند هم تعداد سهمیه های خود را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که کادر فنی ملی پوشان پاراتیروکمان اخیرا دستخوش تغییراتی شد. دلیل این تغییرات مطرح شدن یک سری صحبت های انتقادی نسبت به وضعیت ملی‌پوشان بود که حتی با کناره گیری رئیس انجمن پاراتیر وکمان هم همراه بود.

بر این اساس در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک، هدایت تیم های ملی پارا تیروکمان در دو بخش کامپوند و ریکرو به ترتیب به جبرائیل عبادی و مصطفی حبیبیان سپرده شد اگرچه به گفته رئیس فدراسیون جابه جایی‌های انجام شده قطعی و همیشگی نیست.

غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به خاطر یکسری مسائل و تشخیصی که داشتیم، تصمیم به انتخاب مربیان جدید برای تیم ملی گرفتیم. امیدوارم ملی پوشان با هدایت این مربیان شرایط ایده آل تری کسب کنند و بتوانند در تایلند نتایج خوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تغییرات باید در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک در کادر فنی اعمال شود؟»، تصریح کرد: حاشیه هایی ایجاد شد که تمام شد و رفت، خیلی به آنها توجه نداشته باشید. الان مربیان جدید کنار تیم هستند و ملی پوشان زیر نظر آنها تمرینات‌شان را دنبال می کنند. حضورشان هم در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است.

«همین حواشی که شما می گویید فراموش‌شان کنید می تواند به تیم آسیب بزند»، رئیس فدراسیون تیروکمان در واکنش به این موضوع گفت: مگر فدراسیون می‌خواست وارد حاشیه شود؟ مجید کهتری (رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی ریکرو) خود تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون گرفت. البته من با استعفای او مخالفت کردم و خواستم که همچنان کنار تیم باشد اگرچه این استعفا مکتوب نبود و شفاهی مطرح شده بود. در نهایت اما مجبور شدیم جابه جایی‌هایی داشته باشیم تا تیم از تمرین عقب نماند.

وی با یادآوری سپرده شدن هدایت تیم ملی به جبرائیل عبادی و مصطفی حبیبیان ادامه داد: جبرائیل عبادی پیش از این هم در کادر فنی حضور داشت و مصطفی حبیبیان هم جزو مربیان اصفهان است که به تیم کمک خواهد کرد. البته حضور این مربیان هم شاید قطعی و همیشگی نباشد.

رئیس فدراسیون به چرایی این مسئله پاسخ شفافی نداد و گفت: جای هیچ فردی در هیچ جایگاهی ثابت نیست. فعلا هدایت تیم با این افراد است. امیدوارم حضورشان در تیم ملی نتیجه بخش باشد و بتوانیم تعداد سهمیه های بیشتری برای پارالمپیک کسب کنیم.

شعبانی بهار با بیان اینکه زهرا نعمتی به خاطر در اختیار داشتن سهمیه پارالمپیک در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نخواهد کرد، یادآور شد: البته نعمتی تیم ملی تیروکمان را در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک همراهی می کند. این رقابت ها اول تا هفتم آذرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم ملی هم با ترکیب کامل در آن شرکت خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک سه سهمیه در هر یک از بخش های مردان و بانوان توزیع می شود و هر کشور تنها یک سهمیه در اختیار خواهد گرفت. شرایط برای المپیکی شدن در این رقابت ها سخت است اما امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

کد خبر 4741944 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار پاراتیروکمان کسب سهمیه پارالمپیک کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال جام حذفی تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی کاراته لیگ جهانی کاراته وان مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند