Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@19:46:11 GMT

قتل مرد جوان در تهران/ آیا پای خیانت در میان است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۳۰۸

ساعت 24-مأموران پلیس تهران ساعت 9 صبح روز پنجشنبه گذشته از مرگ مردی جوان در خانه‌اش مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، همسر این مرد توضیحاتی را ارائه داد.

او گفت: من شب قبل همراه دختر و پسرم به خانه پدرم رفته بودم و امروز صبح وقتی برگشتم دیدم شوهرم فوت شده است و احتمال می‌دهم او سکته کرده باشد.

مأموران بعد از بررسی جسد متوجه شدند روی گردن این مرد آثار کبودی وجود دارد، به‌همین‌دلیل موضوع را مشکوک تشخیص دادند و بازپرس جنایی را از واقعه مطلع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی بعد کارآگاهان جنایی، متخصصان بررسی صحنه جرم و کارشناسان پزشکی‌قانونی در محل حضور یافتند و با دیدن آثار شیارگونه بر گردن متوفی به این نتیجه رسیدند که مرگ این مرد طبیعی نیست و او قطعا به قتل رسیده است.
کارآگاهان در بررسی‌هایی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که هیچ سرقتی از خانه انجام نشده است. از سویی تمام ورودی‌های خانه سالم و دست‌نخورده بودند و تردیدی وجود نداشت که قاتل یا قاتلان، متوفی به‌ نام حبیب را از قبل می‌شناختند. افسران جنایی در وهله اول به همسر حبیب به نام زیبا ظنین شدند، زیرا این زن ابتدا قصد داشت مرگ شوهرش را عادی و طبیعی جلوه بدهد و مانع تحقیقات جامع پلیسی شود.
بررسی‌های صورت‌گرفته فاش کرد زیبا و حبیب با هم اختلافاتی داشتند.

در ادامه سرنخ اصلی به ‌دست آمد و معلوم شد زیبا با مردی به نام صابر از مدت‌ها قبل در ارتباط است. زیبا وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: صابر پسردایی من است و ما از مدتی قبل به هم علاقه‌مند شدیم و در این مدت با هم پنهانی رابطه داشتیم. من از زندگی با شوهرم اصلا راضی نبودم و به‌همین‌دلیل محبت‌های پسردایی‌ام باعث شد به او علاقه‌مند شوم و با اینکه یک دختر و یک پسر دارم، به رابطه با او ادامه دهم. در این میان صابر مرتب می‌گفت باید شوهرم را از سر راه برداریم. حالا هم فکر می‌کنم او شب حادثه وقتی ما در خانه نبودیم به منزلمان آمده و حبیب را کشته است. کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات این زن صابر را بازداشت کردند، اما او وقتی در برابر اتهام قتل قرار گرفت، گفت از ماجرای کشته‌شدن حبیب بی‌اطلاع است و در این ماجرا نقشی ندارد.
بنا بر این گزارش، زیبا و صابر درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد