Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تفت با بیان این که دهیاران حلقه‌ی واسط مردم و مسئولان هستند، بر رعایت یکسان‌سازی قوانین و مقررات در روستاها به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «علیرضا نوکار» در نشست هم‌اندیشی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با تاکید بر رعایت یکسان قوانین و مقررات در روستاها، اظهار کرد: انتظار می‌رود قانون و مقررات برای تمام افراد در مناطق مختلف روستایی توسط دهیاران به ‌طور یکسان اجرا شود تا بتوان از سواستفاده‌های احتمالی جلوگیری و اعتماد عمومی مردم را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه دهیاران را حلقه‌ی واسط فرمانداری و بخشداری و مردم دانست و گفت: ضروری است دهیاران با انعکاس به‌ موقع مسائل و مشکلات روستاها به بخشداری و پیگیری برای رفع آن، رضایت و اعتماد مردم را جلب کنند.

وی خواستار نظارت دهیاران بر اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق روستایی شد و تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود دولت، لازم است دهیاران با نظارت مستمر بر اجرای طرح‌‌های عمرانی در مناطق روستایی، از اجرای باکیفیت طرح‌‌ها اطمینان کسب کنند.

این مسئول با اشاره به ضرورت همکاری دهیاران با دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تصریح کرد: باید با همکاری مستمر دهیاران و دستگاه‌های ذی‌ربط، گزارش تخلفاتی نظیر ساخت‌وساز غیرمجاز، کوه‌خواری، زمین‌خواری و ساخت‌وساز در بستر و حریم رودخانه به‌موقع برای ممانعت از ادامه فعالیت متخلفین، ارسال شوند.

سرپرست فرمانداری تفت افزود: شهرستان تفت یکی از محدود شهرستان‌هایی در کشور است که جمعیت روستایی آن از جمعیت شهری بیشتر است لذا سعی داریم در برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه شهرستان این موضوع را به‌طور ویژه در نظر بگیریم.

وی به برگزاری جلسات حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد که خلع ید زمین‌های واگذار شده در طرح‌های راکد مانده، در دستور کار قرار گرفته و به متقاضیان طرح‌های جدید اشتغال‌زا، واگذار شود.

نوکار بر حضور حداکثری روستاییان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید و ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم مانند همیشه، شاهد حضور گسترده روستائیان بخش مرکزی شهرستان در انتخابات آتی و البته همکاری دهیاران در این رابطه باشیم.

سوق دادن اعتبارات دهیاری‌ها به سمت تولید

«علی احمدیان» بخشدار مرکزی تفت هم در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف روستاهای بخش مرکزی، از سوق دادن اعتبارات دهیاری‌های این بخش به سمت تولید و اشتغال خبر داد.

وی گفت: برنامه‌ریزی لازم با ادارات جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای اجرای طرح‌های ایجاد اشتغال با محور کشاورزی و گردشگری در مناطق مختلف روستایی این بخش انجام شده است.

به گفته احمدیان، دوره‌های آموزشی با همکاری مراکز خدمات جهاد کشاورزی در مناطق روستایی برای آشنایی روستاییان با کشت گیاهان کم آب خواه برگزار خواهد شد تا شاهد تحولاتی در نحوه کشت و رونق اقتصاد کشاورزی در این مناطق باشیم.

این مسئول به حضور جمعیت شناور از مرکز استان در مناطق ییلاقات این بخش در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: با توجه به این که اعتبار به روستاهای بخش‌ مرکزی براساس جمعیت ثابت پرداخت می‌شود، امکان خدمات‌رسانی مناسب برای جمعیت شناور در تعطیلات وجود ندارد و برای رفع مسائل و مشکلاتی مانند جمع‌آوری پسماند به نگاه استانی به این مناطق نیازمند هستیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري شهر تفت قوانین دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال