Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تذکر مجدد پلیس راهور تهران مبنی بر عدم تلاش شهرداری در برطرف کردن 200 نقطه پرخطر و حادثه‌خیز ترافیکی اظهار داشت: این مساله به تعامل شهرداری در برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز باز می‌گردد. شورای شهر طرحی به تصویب رساند که طی آن شهرداری تهران ملزم به رفع نقاط حادثه‌خیز می‌شود،‌ اما این مصوبه با مخالفت معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ثابت شده است که معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران هر چیزی را که قبول داشته باشد، اجرا می‌کند و هرچه را که به آن اعتقاد نداشته باشد، اجرایی نمی‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، اظهار داشت: شورای شهر، شهرداری را ملزم به رفع گره‌های کور ترافیکی کرده است،‌ اما تاکنون این کار انجام نشده است. رفع نقاط حادثه‌خیز نیازی به الزام ندارد،‌ این وظیفه شهرداری است که در راستای برطرف کردن آن اقدام کند.

علیخانی با بیان اینکه معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور تعامل ندارد، اظهار داشت: این مساله در بی‌توجهی به این نقاط حادثه‌خیز تاثیر دارد و باید این سوال را از شهردار تهران پرسید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل وترافیک با تاکید بر اینکه شهردار تهران شخصا باید به مساله نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک تهران ورود کند، افزود: شورای شهر در اجرا نقشی ندارد و تنها می‌تواند نظارت کند و تذکر دهد، ‌در نتیجه شهردار باید خودش به این مساله ورود کند.

وی درخصوص به نتیجه نرسیدن تذکرات اعضای شورای شهر نیز گفت: تغییرات در شهرداری زیاد بود و این در روند به نتیجه رسیدن تذکرات اثرگذار بوده است. شهردار جدید در حدود 7 ماه است که در مسند مدیریت قرار گرفته و در حال مسلط شدن است. می‌خواهیم مشکلات شهر حل شود و این تذکرات مهلتی دارد و باید اشکالات را رفع کنند و اگر حل نشد از راه‌های دیگری ورود می‌کنیم.

علیخانی درخصوص تذکر نمایندگان مجلس به دو مساله گودهای پرخطر و نقاط حادثه‌خیز شهر تهران، اظهار داشت: به نظر می‌آید؛ دولت و شهرداری‌ها هرکدام کار خود را می کنند و به این نظرات کاری ندارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترافیک محمد علیخانی نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است