Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان ویژه برنامه ملی تئاتر خیابانی رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امروز در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان ویژه برنامه ملی تئاتر خیابانی رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) امروز (شنبه ۲۰ مهر) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان برگزار می شود.

 

ترویج فرهنگ رضوی با محوریت اقتصاد درون‌زا، توسعه فعالیت های هنری و مذهبی، بهره گیری از تئاتر خیابانی به منظور معرفی سیره خاندان رسالت، شناسایی آثار برتر اجرا شده، معرفی استعدادهای نو در تئاتر خیابانی، تجلیل از هنرمندان متعهد و ارزشی و نیز توجه به فرهنگ دینی و اعتقادات اقوام با محوریت امام رضا (ع) از اهداف برگزاری ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی است.

 

نمایش روحیه کار و تولید کالای ایرانی با محوریت فرهنگ رضوی، نمایش کسب و کار حلال با محوریت زیارت امام هشتم، نمایش و ترویج گردشگری مذهبی ارزان و اقتصاد محور، نمایش و ترویج اقتصاد اسلامی با محوریت تاریخ و سیره رضوی و نمایش جلوه های فرهنگ رضوی در آداب و رسوم بومی و ملی ایرانیان از جمله محورهای ویژه ‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی است.

 

در این ویژه‌برنامه فقط آثار خیابانی اجرا شده که سال های ۸۸ تا ۹۸ به عنوان اجرای برتر معرفی شده‌اند می‌توانند شرکت کنند.

 

گروه‌های متقاضی حضور باید فیلم آثار نمایشی خود را با کیفیت HD یا FUL HD بر روی سه لوح فشرده dvd تا تاریخ ۳۰ مهرماه جاری به دبیرخانه ویژه‌برنامه ارسال کنند.

 

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند با آدرس اینترنتی jonobkerman.shamstoos.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز زائران اربعین حسینی اصفهان اربعین ۹۸ تئاتر خیابانی رضوی جشنواره بین المللی امام رضا ع جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد

سید مهدی فرحی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: میزان صادرات غیرنفتی برنامه‌ریزی شده برای سال‌جاری با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه پیش‌بینی شده در بحث صادرات غیرنفتی جز با مشارکت همه استان‌های کشور محقق نمی‌شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برضرورت ارتقای بهره‌وری، تعریف برنامه‌های راهبردی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملی از جمله تامین مواد اولیه، زیرساخت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای تحقق برنامه صادرات غیرنفتی در کشور تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش محصولات گفت: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشتاز و نمونه در عرصه تعریف و معرفی زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اضافه کرد: با تعریف و شناسایی زنجیره‌های ارزش‌ساز در استان‌ها و تبدیل آن‌ها به ارزش اجرایی و معرفی مدیران راهبر باید بهره‌وری را چند برابر کرد.

فرحی یادآور شد: تعریف زنجیره‌های ارزش در استان‌ها موجب ارتقای بهره‌وری، صادرات، تولید، اشتغال‌زایی و نوآوری در استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد