Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آشتی روسیه در سوریه از وقوع انفجار در مسیر گشتی‌های پلیس نظامی روسیه در جنوب سوریه خبر داد. روسیه

به نقل از خبرگزاری نووستی، الکسی باکین، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود خاطرنشان کرد: یک بمب دست‌ساز در مسیر گشتی‌های پلیس نظامی روسیه در استان "درعا" واقع در جنوب سوریه منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه

باکین در ادامه افزود: ۲۰ دقیقه پس از این انفجار، همزمان با ورود گروهی از نیروهای دستگاه‌های امنیتی سوریه به این مکان یک بمب کنار جاده‌ای دیگر هم منفجر شد.

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه تاکید کرد: هیچ یک از نظامیان روس در نتیجه این دو انفجار آسیب ندیدند و دو تن از نیروهای امنیتی سوریه زخمی شدند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، دراطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد_ بهرآسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود، لذا با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر، از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه اعلام شده خواسته می شود در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان جایگزین نیز اعلام می شود.

کد خبر 6094007

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند