Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شب گذشته بازی های مرحله مقدماتی یورو در سرتاسر قاره اروپا برگزار شد و نتایج جالبی رقم خورد.
به گزارش آریا، در گروه نخست، انگلیس در مقابل میزبانش جمهوری چک تن به شکست 2-1 داد. برای انگلیس در این مسابقه هری کین خیلی زود در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی گل زد، اما دقیقه 9 این گل توسط برابتس جبران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شیرها که نشانی از طراوت گذشته نداشتند، در نیمه دوم کمی بهتر عمل کردند ولی گل دوم را هم خوردند. اوندراسک در دقیقه 85 گل دوم چک را به ثمر رساند به این ترتیب انگلیس بعد از حدود یک دهه در دور مقدماتی یک تورنمنت رسمی طعم تلخ شکست را چشید. در دیگر بازی این گروه جدال مونته نگرو و بلغارستان 0-0 تمام شد. در این گروه انگلیس و چک 12 امتیاز دارند ولی انگلیس یک بازی کمتر انجام داده است.
جمهوری چک 0-1 انگلیس؛ کین (5): استرلینگ وارد محوطه جریمه شد و سپس تغییر جهتی ناگهانی داشت که باعث شد کرال سهوا پای او را به جای توپ بزند؛ کین پشت پنالتی به دست آمده ایستاد و آن را با اعتماد به نفس به مرکز دروازه فرستاد.
جمهوری چک 1-1 انگلیس؛ باربک (9): کرنر ارسالی یانکتو پس از غفلت دکلان رایس با اثر گذاری چلوستکا در دهانه دروازه به باربک رسید تا مدافع ویکتوریا پلژن کار سختی برای هدایت توپ به درون دروازه نداشته باشد.
جمهوری چک 2-1 انگلیس؛ اوندراسک (85): پیکفورد تحت فشار توپ را دفع کرد؛ اندکی بعد توپ در کانال سمت چپ دفاع انگلیس به ماسوپوست رسید و سپس اوندراسک از مرکز محوطه جریمه پاس رو به بیرون هم تیمی خود را ضربه‌ای دقیق به گل دوم تیمش تبدیل کرد.
در گروه دوم، پرتغال در خانه خود 3-0 لوکزامبورگ را شکست داد. سیلوا، رونالدو و گوئدس برای تیم سانتوش گلزنی کردند. در دیگر بازی گروه، اکراین توانست 2-0 لیتوانی را شکست دهد تا با 16 امتیاز بالاتر از پرتغال 11 امتیازی قرار گیرد.
برناردو سیلوا - 16 (پرتغال): نلسون سمدو از سمت چپ دفاع لوکزامبورگ فرار کرد و بعد از جا گذاشتن مدافع حریف با دروازه بان تک به تک شد اما موفق به ضربه زدن نشد و دروازه بان لوکزامبورگ اثری روی توپ گذاشت که باعث شد توپ مقابل برناردو سیلوا قرار بگیرد و او نیز با ضربه ای آرام، دروازه را گشود.
کریستیانو رونالدو - 65 (پرتغال): اشتباه مدافع لوکزامبورگ، کریستیانو رونالدو را با دروازه بان تک به تک کرد و او نیز با ضربه ای چیپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
گونسالو گوئدس - 89 (پرتغال): روی کرنر ارسالی ژائو موتینیو، توپ بعد از رفت و برگشت هایی مقابل گونسالو گوئدس قرار گرفت و او با ضربه ای دقیق گل سوم میزبان را به ثمر رساند.
در گروه هشتم نیز، آندورا 1-0 مولداوی را مغلوب ساخت. فرانسۀ مدعی در زمین ایسلند به برتری 1-0 رسید. ژیرو در دقیقه 66 تک گل خروس ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ایسلند، شگفتی ساز یورو 2016 با شکست خانگی برابر قهرمان جهان، حالا دیگر شانس زیادی برای راهیابی به یورو 2020 ندارد. در هفتمین هفته مسابقات مقدماتی یورو 2020 دو تیم فرانسه و ایسلند در دیداری مهم و حساس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل اولیویه ژیرو به سود خروس ها خاتمه یافت. ایسلند در صورت پیروزی خانگی می توانست شانس خود برای راهیابی به یورو را افزایش دهد و حتی قهرمان جهان را برای رسیدن به یورو به چالش بکشد اما شکست آن‌ها در این دیدار و پیروزی ترکیه به این معناست که احتمالا فرانسه و ترکیه دو تیم صعودکننده از این گروه به یورو 2020 خواهند بود و ایسلند در بهترین حالت می‌تواند راهی پلی آف شود.

ترکیه هم با گل دقیقه 90 توسون موفق شد به برتری شیرین 1-0 مقابل آلبانی برسد. در این گروه ترکیه و فرانسه با 18 امتیاز اول و دوم هستند، ایسلند هم با 12 امتیاز سوم است.
ایسلند 0-1 فرانسه؛ اولیویه ژیرو 66: پس از این که گریزمان در محوطه جریمه ایسلند، به شکلی خشن با خطا متوقف شد، داور اعلام پنالتی کرد و اولیویه ژیرو با ضربه ای زمینی، توپ را خلاف جهت حرکت دروازه بان، وارد دروازه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرانسه پرتغال انگلیس چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم