Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@14:01:02 GMT

پیش بینی باران ۳ روزه در ۲۳ استان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۶۲۶

پیش بینی باران ۳ روزه در ۲۳ استان

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش ۴ درجه‌ای دما طی امروز، فردا و روز دوشنبه در ۲۳ استان کشور خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از بعدازظهر امروز و طی روز یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن حریانات روی دریای خزر، بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش ۴ درجه‌ای دما روی استان‌های ساخلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی شده که با مواج شدن دریا همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی این مدت در برخی مناطق غرب، شمالغرب در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و شمال همدان و به تدریج روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و خراسان شمالی همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های مرکزی، ایلام، لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق استان‌های تهران، سمنان، البرز، قم، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و شرق خوزستان بارش پراکنده، وزش باد، گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز نیز در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد. از بعدازظهر فردا و طی روز دوشنبه برای برخی مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیش بینی باران سازمان هواشناسی وزش باد شدید رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در این استان پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط لرستان برای روز سه‌شنبه و رگبار باران در تمام مناطق این استان برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان/ احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی لرستان  بیان کرد: سامانۀ بارشی جدید 15اردیبهشت از جو این استان خارج می‌شود و بارش پراکنده و رگباری باران برای اغلب نقاط را در روز شنبه انتظار داریم.

مرادپور هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها در لرستان توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان تأکید کرد: سامانۀ بارشی جدید در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بیشتری برخوردار است و وقوع اغلب مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود