Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@14:47:35 GMT

نظر ساوت‌گیت در مورد باخت انگلیس مقابل چک

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۷۴۱

تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت دیشب در پراگ در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو2020 به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب شد. این اولین شکست انگلیس در رقابت‌های مقدماتی در یک دهه اخیر بود. گرت ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیرها بعد از بازی ارزیابی منصفانه‌ای از تیمش ارائه داد و گفت انگلیس به اندازه کافی خوب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار ورزشی- انگلیس در حالی در پراگ به مصاف چک رفت که از چهاربازی اول خود در گروه A هر 12 امتیاز ممکن را بدست آورده و در صورت پیروزی صعود خود را قطعی می‌کرد. اما با وجود گل زودهنگام هری کین از روی نقطه پنالتی انگلیسی‌ها دو گل دریافت کرده و با شکست از پراگ به خانه برگشتند.

ساوت‌گیت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در دو سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم ولی امشب برای پیروزی به اندازه کافی تلاش نکردیم. عملکرد ما امشب به اندازه کافی خوب نبود.  به همین سادگی".

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" شاید باید در این بازی حداقل یک مساوی بدست می‌آوردیم ولی گل دوم حریف بالاخره به ثمر رسید. این گل از فرصت‌هایی بود که در این بازی در اختیار حریف قرار دادیم، فرصت‌هایی که نباید در اختیار آنها قرار داده می‌شد. چند مساله هست که باید روی آنها کار کنیم ولی باید این را بپذیریم که به عنوان یک تیم رویهم‌رفته عملکرد خوبی نداشتیم".

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چک تیم ملی تیم ملی انگلیس رقابت های مقدماتی گرت ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی

توضیحات جیمی کرگر در مورد بازی مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود