Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا: از ابتدای ماه صفر تاکنون 527 هزار برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ و صادر شد.
به گزارش آریا، سرهنگ سید محمدرضا طبایی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون 527 هزار برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ و از این میزان 508 هزار برگ به اداره پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال به درب منازل متقاضیان و زوار ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون یک میلیون و 780 هزار گذرنامه و برگ تردد زیارتی ویژه اربعین در پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه چاپ و صادر شده است.
رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا در پاسخ به این سوال که برخی ادعا می‌کنند که صرفا با کارت ملی امکان عبور زوار از مرز و تشرف به عتبات عالیات وجود دارد، بیان کرد: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و زائران عزیز باید گذرنامه یا سند جایگزین گذرنامه را که همان برگ موقت زیارتی اربعین است با خود به همراه داشته باشند.
فرمانده هوا ناجا گفت : ماموریت ویژه هواناجا در اربعین حسینی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است.
سردار "حسین علی مستاجران " گفت: هوا ناجا در طول سال با پوشش هوایی کشور در همه نقاط هوایی ، آبی و کوهستانی با استفاده از بالگرد ، هواپیما و پهپاد انجام وظیفه می کند و علاوه بر مرزها در جاده ها نیز به کمک نیروهای راهور و پلیس راه می رود.
وی گفت : در ماه صفر ماموریت ویژه هوا ناجا خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است که در مرز های مهران، شلمچه ، چذابه، خسروی ، میرجاوه و با استفاده از بالگردها ، جابه جایی نیروها ، ترددهای مرزی و جاده ها از یک ماه پیش آغاز شده است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: از 10 روز پیش بالگردها را در این مرزها مستقر کرده ایم و تا پایان اربعین به عنوان عضو ثابت قرارگاه در خدمت زائران اربعین مستقر هستیم.
سردار مستاجران ادامه داد: این مرزها به ما یادآوری می کنند که چه عزیزانی را از دست داده ایم و ما شایستگی شهادت را نداشتیم و این مناطق، گرد و غباری را که روی معنویت افراد نشسته است ، پاک می کند و صفا و جلوه ای ایجاد می کند که انسان با آن دوباره زنده می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیارتی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودروها در آن در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229384 برچسب‌ها منع تردد

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای