Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان از افتتاح کلینیک سنگ‌شکن سنگ کلیه و مجاری ادراری در جوار بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

دکتر محمد معماریان در حاشیه آیین افتتاح این کلینیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با راه‌اندازی و افتتاح این مرکز، جز در موارد بسیاار اندک همه اقدامات تشخیصی، آزمایشگاهی ، درمانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..بیماران سنگ کلیه و مجاری ادراری در این مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 100درصد بیماران کلیوی امکان درمان در این مرکز تازه تاسیس دارند افزود: با ایجاد این مرکز جدید، با توجه به ظرفیت‌های درمانی سمنان چه از نظر نیروی انسانی و متخصص و چه از نظر تجهیزات امکان خدمات‌دهی به بیماران کلیوی و پذیرش از برخی شهرهای همجوار نیز وجود دارد.

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان ادامه داد: با تجهیز کلینیک به مدرن‌ترین دستگاه سنگ‌شکن سنگ‌های کلیوی و مجاری ادراری دیگر هیچ نیازی به ارجاع بیماران به دیگر مراکز و از جمله تهران نیست.

وی از راه‌اندازی این کلینیک به عنوان یک فرصت بسیار مغتنم برای افزایش فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه نام برد و گفت: با توجه به نقش احتمالی ژنتیک در بروز برخی بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری و همچنین قرار گرفتن این مرکز در مجموعه آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر، راه‌اندازی این کلینیک تتخصصی زمینه مناسبی برای فعالیت‌های پژوهشی در این بخش نیز فراهم می‌کند.

دکتر معماریان با بیان اینکه در این مرکز درمان بیماری‌های کلیوی از دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی انجام خواهد شد اضافه کرد: عمده روش درمانی مورد استفاده همکاران ما استفاده از روش‌های غیرتهاجمی است و در صورتی که این روش پاسخگوی درمان بیمار نباشد در موارد کمتر از روش‌های تهاجمی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کلینیک دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیمارستان کوثر سمنان بیماری های کلیوی استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای مرکز آمار کشور نشان می‌دهد که استان سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور محسوب می‌شود. نرخ تورم ماهانه این استان در آمار اعلامی ۳.۶ درصد و نرخ تورم سالانه ۳۶.۳ درصد اعلام شده است.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تعامل خوب بین کبه، تولیدکنندگان، مسئولان و مردم در استان باعث شده تا سمنان یکی از کمترین میزان تورم‌ها را در کشورمان داشته باشد، گفت: در زمینه تورم سمنان در زمره پنج استان آخر است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه نرخ تورم سالانه استان طبق اعلام مرکز آمار کشور ۳۶.۳ درصد است، تاکید کرد: تنها چهار استان کشور مانند سیستان و بلوچستان، تهران، بوشهر و زنجان دارای تورمی کمتر هستند.

وی با بیان اینکه تورم خوراکی‌ها در استان سمنان ۳۲.۸ درصد بوده است، تاکید کرد: در این شاخص سمنان بعد از استان قزوین دارای دومین استان با کمترین میزان تورم خوراکی و آشامیدنی است.

استاندار سمنان گفت: تورم غیرخوراکی ها و خدماتی‌ها هم در استان سمنان ۳۹.۲ درصد از سوی مرکز آمار کشور اعلام شده در صورتی که میانگین کشوری نزدیک بیش از ۴۰ درصد است.

کد خبر 6097769

دیگر خبرها

  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است