Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:47:00 GMT

آغاز کار موکب بزرگ حضرت زهرا(س) اصفهان در کربلا

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۸۴۴۵

آغاز کار موکب بزرگ حضرت زهرا(س) اصفهان در کربلا

سید علی موسوی از آٰغاز فعالیت موکب حضرت زهرا(س) در شهر کربلا خبر داد و گفت: با اعزام دومین گروه از خادمان موکب حضرت زهرا(س) فعالیت این موکب به صورت رسمی آٰغاز شد.

«سید علی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، از آغاز کار موکب بزرگ حضرت زهرا (س) اصفهان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با اعزام گروه دوم خادمان موکب حضرت زهرا(س) فعالیت این موکب رسما آغاز شده و پذیرای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موکب حضرت زهرا(س) اصفهان با اشاره به استقبال زائران از پیاده‌روی اربعین ادامه داد: در همین آغازین روزهای فعالیت موکب حضرت زهرا(س) استقبال پذیرش زائران همچون همیشه فراتر از حد تصور ما بوده و این نشان‌دهنده استقبال بسیار ویژه مشتاقان حضرت دوست از بزرگترین همایش انسانی تاریخ است.

 

موسوی درباره آغاز کار موکب حضرت زهرا(س) بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود فعالیت موکب حضرت زهرا(س) روز ۱۳ مهر آغاز شود اما از حدود یک هفته پیش از آن، خادمان ما با تقاضای زائران مواجه شده و حتی در حین عملیات آماده‌سازی موکب به کار پذیرش زوار نیز مشغول شده‌اند.

 

وی ادامه داد: از روز ۱۴ مهر، ساختمان ۷ طبقه موکب به طور کامل از زائران پر شده و خوشبختانه علی‌رغم همه تلاش دشمنان، در بزرگنمایی اعتراضات مردم عراق، این اعتراضات، خللی در فعالیت موکب و نیز استقبال زائران از مراسم میلیونی اربعین وارد نکرده است.

 

موسوی با اشاره به فعالیت تیم پشتیبانی موکب در ایران افزود: تیم پشتیبانی موکب، به طور روزانه دست کم ۳ کامیون بار از مقابل درب ستاد به موکب ارسال و اقلام مصرفی و ما یحتاج موکب را برای خدمت‌رسانی به زائران گرامی اعزام می کن که کلیه این اقلام از نذورات مردمی است. به زودی کلیپ کوتاهی از فعالیت‌های تیم پشتیبانی از طریق کانال‌های ارتباطی موکب در شبکه‌های مجازی منتشر خواهد شد. همچنین اخبار لحظه‌ای و گزارشات کار موکب نیز از طریق همین کانال‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

وی به معرفی راه‌های ارتباطی موکب‌ حضرت زهرا (س) پرداخت و ادامه داد: مردم می‌توانند فعالیت‌ها و اخبار موکب را از طریق سایت اینترنتی موکب به آدرس mhzahra.com و نیز صفحات موکب در شبکه‌های اجتماعی به آدرس @mokeb_h_zahra دنبال کنند.

 

وی از اعزام آخرین گروه از خادمان موکب حضرت زهرا (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: آخرین گروه از خادمان موکب حضرت زهرا(س) اصفهان در قالب ۳ دستگاه اتوبوس متشکل از برخی از مدیران پشتیبانی، خادمان بخش پزشکی و پرستاری و برخی از خادمان خواهر روز چهارشنبه ۱۷ مهر از درب ستاد راهی کربلا خواهند شد تا کار سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی به زوۤار امام حسین (ع) به نحو احسن صورت بگیرد.

 

مدیر موکب حضرت زهرا(س) اصفهان از ادامه فعالیت ستاد پشتیبانی این موکب در اصفهان خبر داد و تصریح کرد: البته فعالیت ستاد پشتیبانی موکب حضرت زهرا(س) در اصفهان تا چند روز پس از اربعین ادامه دارد و خادمان امام حسین(ع) در ایران، همچنان به کار جمع‌آوری نذورات مردمی مشغول هستند.

 

وی در توضیح اقلام مورد نیاز موکب حضرت زهرا(س) بیان کرد: در حال حاضر موکب حضرت زهرا(س) برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران عزیز اربعین، به اقلام مصرفی از جمله برنج، روغن، آرد وغیره و نیز کمک‌های مالی با توجه به مقروض بودن موکب نیاز دارد و امیدواریم مردم عزیز و معتقد اصفهان موکب حضرت زهرا(س) را در همچون همیشه یاری کنند.

 

موسوی درباره راه‌های کمک به موکب حضرت زهرا(س) افزود: دفتر ستاد پشتیبانی به نشانی اصفهان، خیابان احمد آباد، ابتدای خیابان خوجه نظام‌الملک و نیز حساب‌ موکب به شماره 385300991105 نزد بانک سپه به نام سید محمدرضا موسوی و مهدی شکرآرا، شماره کارت 5892.1012.3482.7273 بانک سپه به نام سید محمدرضا موسوی و مهدی شکرآرا و شماره کارت 5859.8370.0544.3474 بانک تجارت به نام موکب حضرت زهرا آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان مجلس موکب موکب اربعین موکب اباعبدالله الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج