Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مظفر کرمی، مسئول موکب سیدالشهدا (ع) نهاوند اظهار کرد: طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق پس‌انداز قلک به مدت دو سال است که در موکب سیدالشهدا (ع) نهاوند اجرا می‌شود.

او بیان کرد: در نخستین سال اجرای طرح، ۱۵۰ قلک توزیع شد که از طریق آن مبلغ هفت میلیون ریال جمع‌آوری شد و هزینه موکب را به مدت ۲۰ روز تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب سیدالشهدا (ع) نهاوند افزود: امسال نیز ۳۰۰ قلک بین بانوان هیات سیدالشهدا (ع) توزیع شد که روز گذشته این قلک‌ها که حاوی ۹ میلیون تومان وجه نقد بود، در مراسمی مورد شمارش قرار گرفت.

او یادآور شد: موکب سیدالشهدا (ع) از هفته گذشته در خروجی نهاوند به کرمانشاه شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر با حرکت خیل عظیم زوار حسینی به کشور عراق روزانه از سه هزار نفر پذیرایی می‌کند.

کرمی اضافه کرد: علاوه بر پذیرایی از زائرین در موکب، امکانات لازم برای اسکان ۵۰۰ نفر در موکب و حسینیه کوی شهید حیدری فراهم شده است.

او یادآور شد: با عنایت خداوند منان، خیرین و مردم حمایت‌های خوبی بدون هیچ انگیزه‌ای و به عشق سالار شهیدان به لحاظ تامین مالی از موکب به عمل می‌آورند.

مسئول موکب سیدالشهدا (ع) نهاوند گفت: علاوه بر کمک‌های خرد مردمی، حدود ۵۰ نفر از بانوان به شیوه‌های گوناگون در بخش‌های مختلف موکب را یاری کرده و در آشپزخانه برای تامین غذا و چای زائرین فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اهدای ۳۰۰ قلک کمک‌های نقدی برای پذیرایی از زائران اربعین

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند