Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است شاگردانش در تقابل با جمهوری چک در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ آنطور که باید ظاهر نشده‌اند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (جمعه) در گروه A از مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل جمهوری چک تن به شکست 2 بر یک داد تا اولین باخت خود در رقابت‌های مرحله انتخابی (اعم از یورو و جام جهانی) در 10 سال اخیر را تجربه کند، پس از این بازی گفت: ما پیش از این بارها مورد تمجید قرار گرفته بودیم، اما همیشه تأکید کرده‌ایم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم تا انگلیس تبدیل به تیمی سطح بالا شود و این بازی گواهی بر این موضوع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما خیلی وقت بود که حس شکست را تجربه نکرده بودیم، برای همین بازیکنان ناراحت هستند. هیچیک از ما از چنین وضعیتی خوشحال نیستیم اما این واقعیت است و باید از این بازی درس بگیریم. من همیشه مسئولیت عملکرد تیمم را برعهده می‌گیرم. ما در این بازی زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، استحکام لازم را نداشتیم و در نیمه اول در استفاده از توپ ضعیف ظاهر شدیم. به نظرم در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه جمهوری چک خلق کردیم.

ثبت اولین شکست انگلیس در 10 سال اخیر/ آندورا به حسرت 21 ساله‌اش پایان داد

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جمع‌بندی صحبت‌هاش اظهار داشت: در کل ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و مالکیت توپ را به خصوص در نیمه اول به سادگی از دست دادیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گرت ساوتگیت جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرت ساوتگیت جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم