Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:30:29 GMT

۴۵ چشمه سرویس بهداشتی در کرج احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۸۷۵۰

۴۵ چشمه سرویس بهداشتی در کرج احداث می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج از احداث ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی خبر داد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

پیمان بضاعتی پور در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در کرج اظهار داشت: یکی از بزرگترین اقدامات و پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج ساخت سرویس بهداشتی در سطح شهر است که خود یک معضل بسیار بزرگ به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهدید سلامت مردم محلی به‌خاطر کمبود سرویس‌‌بهداشتی گردشگرانکرمانشاه| کمبود سرویس بهداشتی در سرپل‌ذهاب؛ برخی روستاها هنوز آب لوله‌کشی نداردیک نیاز فراموش شده/ از ایجاد فضای مناسب برای سرویس بهداشتی تا درمانی بیماری کلیوی

وی افزود: از نظر آماری، فاصله سرویس‌های بهداشتی با سرویس بهداشتی دیگر باید حداکثر هزار متر و حداقل 500 متر باشد.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج با بیان اینکه با چنین شرایط ما در کرج نیاز به هزار سرویس بهداشتی داریم که متاسفانه معقول نیست، گفت: طبق مصوبه شورا 3 میلیارد تومان برای ساخت سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است که اولین سرویس بهداشتی در سال جاری در عوارضی قدیم کرج ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سرویس های  بهداشتی با 4 چشمه حدود 70 میلیون تومان هزینه دربر دارد که سعی داریم تا پایان سال حدود 40 سرویس بهداشتی در سطح شهر بسازیم، گفت: این سرویس بهداشتی جنبه درآمدزایی نیز دارد که فضاهایی را درون آن در نظر گرفته ایم که به افراد متقاضی رایگان تحویل دهیم و خود فرد در آن فضاها درآمدزایی کنند و زیر نظر سازمان سیما و منظر و فضای سبز به حفظ نگهداری این سرویس ها بپردازد.

بضاعتی پور با بیان اینکه برخی از این سرویس‌های بهداشتی شرایط واگذاری به افراد را ندارند و باید در اختیار منطقه قرار گیرد و حفظ و نگهداری آن با منطقه است، عنوان کرد:  این پروژه جزو پروژه‌های بسیار مهم برای شهر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

اعضای ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند