Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:08:37 GMT

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو در «کامیون»!

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۸۷۵۳

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو در «کامیون»!

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه طنز «کامیون» سریال نوروزی شبکه دو سیما و دومین تجربه همکاری سید مسعود اطیابی کارگردان «تگزاس ۲» پرفروش‌ترین فیلم کمدی سال ۹۸ با تلویزیون است که در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجرا‌هایی می‌شود.

«کامیون» روز‌های پایانی پیش‌تولید را پشت می‌گذارد و تا امروز حضور مهدی هاشمی، نسرین مقانلو وعلی هاشمی در این سریال قطعی شده است.

هادی مرتضی زاده شرکت‌کننده برنامه «عصر جدید» نیز با این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان بازیگر معرفی می‌شود.

از دیگر عوامل این سریال که در نوروز ۹۹ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار۱صحنه: حمیدرضا نظیفی، دستیار دوم کارگردان: محمد داودی کیا، دستیار تهیه: کامیاب دانشپور، تدارکات: علیرضا عیشی نژاد، مدیر مالی: زهره میلادی، امور اداری و دفتری: آزاده ملایری، حمل ونقل: محمد فتحی فریمانی-رضا عظیم بیک، عکاس: سید حسام اطیابی اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد