Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@15:11:20 GMT

خودروهای شوتی در گلوگاه‌ها توقیف شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۸۸۸۹

خودروهای شوتی در گلوگاه‌ها توقیف شوند

خبرگزاری میزان- قاسمی گفت: خودروهای شوتی در گلوگاه‎ها علی رغم داشتن یا نداشتن بار قاچاق توقیف شوند. هدف ما پیشگیری است و در این راستا هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد. تاریخ انتشار: 10:34 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۷۸۰ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه شورای قضایی استان مرکزی به ریاست فرشید محمد حسینی طاهری، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در این جلسه پیشنهاد داد: خودروهای شوتی در گلوگاه ها علی رغم داشتن یا نداشتن بار قاچاق توقیف شوند. ماشین های شوتی به دلیل داشتن حرکت های غیرمتعارف و اخلال در نظم توقیف شوند. هدف ما پیشگیری است و در این راستا هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد.

فرشید محمد حسینی طاهری، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این جلسه گفت: اتومبیل های خالی که برای حمل کالای قاچاق در نظر گرفته می‌شوند توقیف شوند و مجوز ترخیص زمانی صادر شود که خودرو به حالت سابق بازگردد. اقدامات در این راستا باید با دقت نظر صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان اراک رئیس کل دادگستری استان مرکزی خودروهای شوتی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏