Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی همچنین در خصوص نکات مثبت جلسه مدیریت ذوب آهن با علیرضا منصوریان گفتگو کرد.

طرفداری- احمد جمشیدی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌ آهن در مورد شرایط تیم، کادر فنی و همچنین پرونده رضا شکاری صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش میزان، وی ابتدا در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه بازی جام حذفی مقابل مس کرمان اظهار داشت:

خداراشکر این روز‌ها تیم در آرامش مشغول تمرین است و امیدوارم بازی خوبی مقابل مس به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی در مورد آخرین وضعیت پرونده رضا شکاری تصریح کرد:

ما هم مثل تراکتوری‌ها منتظر صدور رای هستیم. البته هم ما و هم تراکتور فعلا بلاتکلیف هستیم و فکر می‌کنم تراکتور هم برای همین تا الان به شکاری بازی نداده و منتظر تعیین تکلیف این بازیکن است. به ما گفتند این رای به زودی اعلام می‌شود، اما زمان مشخصی اعلام نشده است.

سخنگوی ذوب آهن در مورد جلسه مدیر عامل با علیرضا منصوریان ادامه داد:

چند شب پیش جلسه‌ای بین من، منصوریان و مدیرعامل باشگاه برگزار شد و درباره مسائل مختلفی بحث کردیم. با صحبت‌های منصوریان ما بیش از پیش به تیم ذوب‌آهن امیدوار شدیم و مطمئن باشید در ادامه نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنیم. در این جلسه منصوریان درباره نتایج تیم هم صحبت کرد و ما هم قول دادیم همه تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات انجام دهیم. سرمربی گفت که مشکلی در تیمش وجود ندارد و این ما را خوشحال کرد. قطعا اگر مسائل داوری مانع نمی‌شد ما الان امتیازات بیشتری در جدول داشتیم، اما چاره‌ای نیست و باید به فکر آینده باشیم.

وی در پایان با اشاره به ۱۰ درصدی که به اعضای تیم پرداخت شده، خاطرنشان کرد:

۲۰ درصد هنوز باقی مانده و ما در تلاش هستیم تا این مبلغ را هم هرچه زودتر به اعضای تیم پرداخت کنیم. بازیکنان مشکلات باشگاه و کارخانه را می‌دانند و برای همین نگران چیزی نیستند. در ذوب‌آهن پرداختی‌ها دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۹۸۰ مورد IRC تمدید و صادر شده است که به نسبت سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

دکتر جواد شمسایی در گفتگو ایفدانا، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD تصریح کرد: ضمن اینکه میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته، مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته