Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی رسانه‌ها و کاربران مدعی شدند که مسئولان ورزشگاه آزادی برای جدانمودن تماشاگران مرد و زن در بازی با کامبوج اقدام به نصب حفاظ‌هایی بلند کرده‌اند.

به گزارش شریان نیوز، ‌ تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کامبوج رفت و با نتیجه پُر گل ۱۴ بر صفر بر حریف نه چندان مطرح خود غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این دیدار حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه آزادی بود.

اما پس از موافقت ایران با برگزاری این دیدار با حضور بانوان، بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب سعی کردند تا این موضوع را مصادره به مطلوب کنند.

در همین رابطه تعدادی از این رسانه‌ها با انتشار تصویر مربوط به نصب حفاظ در ورزشگاه (تصویر زیر) تعابیر و تفاسیری ارائه کردند و نصب حفاظ بین تماشاگران را توهین به مردان و زنان ایرانی تفسیر کردند.

واقعیت.

اما واقعیت این است که حفاظ کشی اقدام متداولی در ورزشگاه‌های کشور است، حتی در جایگاه تماشاگران محل تمرین تیم‌ها نیز وجود دارد. یعنی برخلاف ادعای عده‌ای از رسانه‌ها و کاربران این نرده‌ها ارتباطی به این بازی که با حضور بانوان برگزار شد، ندارد.

همان طور که در تصاویر زیر هم قابل مشاهده است این نرده‌ها در جایگاه‌های دیگر ورزشگاه که اصلا بانوان حضور نداشتند هم نصب شده است. حتی در بازی‌های قبل از این (که خبری از حضور بانوان هم نبود) نرده‌هایی برای تفکیک جایگاه تماشاگران وجود داشته است.

حتی عده دیگری از کاربران از ناآگاهی مردم سوءاستفاده کردند و برای سیاه‌نمایی اقدام به جعل تصویری از جایگاه تماشاگران بانوان کردند!

منبع: فارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور