Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جاده کنج‌کوه و خطرات آن اظهار داشت: محور کنج‌کوه 29 کیلومتر است که عرض این جاده در هشت کیلومتر میانی کم است و عمده تصادفات این محور نیز در همین هشت کیلومتر اتفاق می‌افتد.

وی افزود: عمده تصادفات در این محور ناشی از سرعت بالا و عدم توجه به جلو است اما این نقطه و چند منطقه دیگر به عنوان مناطق حادثه خیز شناسایی شده و در صدد رفع مشکلات آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگاری عنوان کرد: کار اجرایی در دو پیچ خطرناک این جاده توسط همکاران ما در مهریز به صورت امانی به پیمانکار واگذار شده و اکنون در دست انجام است و اداره کل راهداری نیز پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: تعریض این هشت کیلومتر نیز در دستور کار است که به صورت امانی به پیمانکار واگذار می‌شود و با جدیت پیگیر آن هستیم.

وی در مورد راه‌های مواصلاتی روستاها نیز یادآور شد: راه‌های روستایی ماهیت روستایی دارد و باید به صورت 50 تا 60 کیلومتر پیش‌بینی شود ولی برخی نقاط، نقاط حادثه خیز است که لازم است آشکارسازی و تابلوهای ایمنی در آن نصب شود.

رستگاری ادامه داد: برخی راه‌های روستایی نیز نیاز به اصلاح هندسی دارد که این امر هزینه‌بر است اما هم بحث آشکارسازی و نصب علائم ایمنی و هم اصلاح هندسی را در دستور کار قرار داده‌ایم و به صورت اضطراری اولویت بندی شده و بر اساس اولویت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا بیان کرد: امیدواریم ظرف یک سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه راه‌های روستایی بیفتد و مشکلات کمتری در این حوزه‌ها شاهد باشیم.

کد خبر 4743942

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمد رستگاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت

ایسنا/زنجان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با ستون پل در جاده خدابنده _ کرسف منجر به فوت ۲ جوان شد.

داود مهرگان امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت:  وقوع این تصادف در کیلومتر پنج قیدار به کرسف رخ داد که در این سانحه پژو ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

او با بیان اینکه نجات‌گران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند، متذکر شد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان - تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند. نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت