Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیراجرایی همایش «مجاهدان در غربت» از برگزاری چهارمین اجلاسیه این همایش در شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛پیشوای مجاهدان در غربت خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد سالاریان در گفت‌وگو باستاد خبری این همایش اظهار کرد: چهارمین اجلاسیه همایش «مجاهدان در غربت» با محوریت تجلیل از مجاهدت شیخ عیسی قاسم ؛رهبر شیعیان بحرین و تقدیر از مقام شامخ رزمندگان و خانواده‌های شهدا وایثارگران در غربت و مقاومت اسلامی با حضور بیش از۱۸۰ اندیشمند وفرهیخته از ۳۸ کشورجهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف اجرایی این همایش از دوماه پیش گفت: اعضای کمیته‌های اجرایی همایش با مسئولان ومدیران ارشدفرهنگی از جمله آیت‌الله جوادی آملی ، حجت الاسلام والمسلمین مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی،سرلشکر پاسدار سلامی؛فرمانده‌کل سپاه ،دکتر صالحی ؛وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ،دکتر علی عسکری؛ رییس سازمان صداوسیما،رییس جامعة المصطفی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدارهایی داشتند وگزارشی از روند برگزاری همایش ارائه کردند.
 سالاریان با تاکید بر این نکته که مجاهدان در غربت همچنان‌که از نامشان پیداست در غربت هستندتاکید داشت: یکی‌از مهمترین روش‌های الگوسازی صحیح در جامعه معرفی مجاهدانی است که با استعانت از پروردگار و دور از هرگونه نام‌ونان برای حفظ و اعتلای نام اسلام ومقاومت اسلامی دست از بهترین مطاع خود یعنی جان ومال شسته و در غربت به مصاف سردمداران زر و زور می‌روند تا نام آزادی و آزادگی و مبارزه با ظلم  بر تارک جهان بدرخشدواین فرصتی بود تا ما در ایام شهادت حضرت رضا(ع) امام و پیشوای در غربت ،با برگزاری چنین اجلاسی یاد ونام مجاهدان در غربت را زنده نگه داشته و الگوهای  کاملی را به جوانان‌و نوجوان تشنه فرهنگ‌ مقاومت وپایداری بشناسانیم.
وی افزود: مجاهدت  فقط به معنای جنگ و مبارزه تن به تن و سلاح نیست بلکه  افراد زیادی هستند که با سلاح علم و قلم و تبلیغ نیز در مقابل ظلم ایستادگی‌نموده و نامشان  در صفحه زرین مجاهدان ماندگار می‌شود، لذا ما در این همایش ازهمه مردان و زنان مجاهد و مبارز و خانواده‌هایشان تجلیل و تقدیر به عمل خواهیم آورد.
دبیر چهارمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با بیان اینکه این دوره از از اجلاسیه که دوشنبه مورخ ششم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود ،خانواده شیخ زکزاکی، شیخ عیسی قاسم و خانواده شهدا وجانبازان محورمقاومت اسلامی وهمچنین رهبران جبهه‌های مقاومت از کشورهای یمن،نیجریه،میانمار وکشمیرحضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجاهدان در غربت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)