Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:16:09 GMT

اعزام ۵ تکواندوکار به رقابت های گرندپری

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۲۲۳

این دوره از رقابتها جمعه ۲۶ مهرماه به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با ۵ تکواندو کشورمان برای حضور در این رقابتها سه شنبه هفته جاری تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهد کرد. 

اخبار ورزشی- بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم ایران آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوکاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود فرزان عاشورزاده نیز در این رویداد حضور داشته باشد اما وی در این میدان مبارزه نمی‌کند؛ سرمربی تیم ملی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به وضعیت جسمانی عاشورزاده، پزشک متخصص صلاح ندانست که  فرزان در این مقطع زمانی وزن کم کند. بر همین اساس با برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی با ترکیبی ۵ نفره در مسابقات گرندپری به مصاف رقبا می‌رود.

عسکری افزود: هدف ما این است که عاشورزاده در میان ۲۰ نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار بگیرد اما حفظ سلامتی او برای ما در اولویت است و با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتیم تا در گرندپری بلغارستان شرکت نکند؛ فرزان در تورنمنت صربستان که ۵ آبان ماه برگزار می‌شود، در یک وزن بالاتر به مبارزه می‌پردازد تا رنک خود را ارتقاء دهد.

تیم ملی تکواندو کشورمان بلافاصله پس از رقابت‌های گرندپری عازم صربستان می شود و فرزان عاشورزاده در ادامه به سایر ملی پوشان ملحق می‌شود؛ درمدت زمان باقی مانده تا این مسابقات ملی‌پوشان تکواندو ایران تمرینات مشترکی را با تیم های صربستان و استرالیا برگزار می کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تکواندو سرمربی تیم ملی بلغارستان صربستان ایران تکواندو ورزش فرزان عاشورزاده رقابت های گرندپری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا