Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@18:14:56 GMT

مهلت جشنواره عکاسی «نمای ملی » تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۳۸۳

مهلت جشنواره عکاسی «نمای ملی » تمدید شد

رویداد۲۴ علاقمندان به عکاسی می‌توانند علاوه بر سایت از طریق پست الکترونیکی به آدرس prs@bmi.ir و یا از طریق پیام رسان‌های شبکه‌های اجتماعی آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۰۳۳۷۹۷۲۲۵ در قالب فایل با ذکر مشخصات فردی ارسال کنند.

شایان ذکر است با تمدید مهلت این جشنواره علاقمندانی که موفق به ارسال عکس‌های خود شده بودند نیز می‌توانند در این مدت عکس‌های بیشتری را جهت شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جشنواره در پاسداشت نود و یکمین سال تأسیس بانک ملی ایران و با دعوت از تمامی هنرمندان و عکاسان حرفه‌ای سراسر کشور، با هدف بهره گیری از همه ظرفیت‌های هنری و بررسی طراحی و معماری بنا‌های این بانک، ترویج فرهنگ بانکداری نوین و تبیین الگو‌های رفتاری در بانکداری الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

علاقمندان شرکت در این جشنواره جهت ارتباط با دبیرخانه این جشنواره می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۰۹۹۲۳۷۸-۶۰۹۹۳۷۲۷ تماس حاصل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه جشنواره عکاسی نمای ملی در سایت بانک مراجعه کنند.

فراخوان جشنواره برچسب ها: رویداد24 ، جشنواره عکاسی ، مسابقه عکاسی ، مسابقه عکاسی نمای ملی ، نمای ملی ، بانک ملی ایران ، بانک ملی ، ترویج فرهنگ بانکداری نوین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جشنواره عکاسی مسابقه عکاسی نمای ملی بانک ملی ایران بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت