Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروساز آلمانی دایملر صدها هزار خودروی مرسدس بنز را که شامل مدل های ون اسپرینتر می شود به خاطر مسائل مربوط به آلایندگی دیزل فرا می‌خواند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خودروساز آلمانی دایملر صدها هزار خودروی مرسدس بنز را که شامل مدل های ون اسپرینتر می شود به خاطر مسائل مربوط به آلایندگی دیزل فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایملر اعلام کرد وزارت حمل و نقل فدرال آلمان دستور فراخوان یک سری خودروهای خاص مرسدس بنز را که دارای موتور های دیزل OM651 هستند، داده است.این موتورها استانداردهای آلایندگی یورو 5 را رعایت می کنند.

این وزارت هشدار داد که ون های این خودروسازی لوکس احتمالاً دارای یک نرم افزار مدیریت موتور غیر قانونی هستند.

شرکت دایملر اعلام کرد:« به مشتریان مرسدس بنزهایی که شامل این فراخوان می شوند، به صورت کتبی اعلام می شود که چه کارهایی باید انجام دهند و مدل ارتقا یافته نرم افزار موتور برایشان نصب خواهد شد».

 دایملر اعلام کرد 260000  ون اسپرینتر از نسل قبلی خودروهایی که در 2016 از خط تولید خارج شدند، شامل این فراخوان می شوند. این خودروسازی گفت که کاملاً با حکم وزارت حمل و نقل فدرال آلمان همکاری می کند.

فراخوان فورد آمریکا برای 322 هزار خودرو به دلیل نقص فنیفراخوان فورد برای خودروهای شاسی بلند اکسپلورر به دلیل نقض فنی

انتهای پیام/35

 

R7586/P/S7,78,85,1415/CT10 واژه های کاربردی مرتبط خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)