Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد موسوی روز جمعه به صورت رسمی به عضویت تیم اولشتِین لهستان درآمد. این بازیکن ملی‌پوش، در جلسه معارفه و کنفرانس خبری خود حاضر شد و گفت که می‌خواهد به تیمش کمک کند و هرچند از سرما خوشش نمی‌آید ولی علاقه‌مند است تا یخ زدن برکه‌های این شهر را ببیند.

توماس یانکوفسکی رئیس باشگاه اولشتِین هم گفت که موسوی می‌تواند نه تنها ستاره تیمش بلکه ستاره لیگ لهستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از مراسم معارفه گفتگویی را انجام داد. 

* از کنفرانس خبری شروع کنیم. چطور بود؟

شرایط کنفرانس خبری خوب بود. تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در این کنفرانس خبری که در محل یکی از اسپانسرهای این باشگاه برگزار شد، حاضر بودند. درباره مسائل مختلفی مثل «هدفت از حضور در لیگ لهستان چیست و چرا این تیم را انتخاب کرده‌ای» و… از من سوال شد. در کل استقبال خوبی از من شد.

* شهر اولشتِین چه طور شهری است؟

من پنج‌شنبه شب به اینجا رسیدم و باید زمان بیش‌تری بگذرد تا بتوانم صحبت کنم اما در کل اولشتِین شهر کوچک و زیبایی است که تنها ۲۰۰ هزار نفر در آن ساکن هستند و ظاهرا شهر سردی است. دمای هوا تا منفی ۱۰ الی ۱۵ درجه زیر صفر هم پایین می‌آید.

* در کنفرانس هم گفته بودی که منتظر یخ زدن برکه‌های اولشتِین هستی؟

بله. چون اینجا ۱۱ دریاچه دارد که در زمستان‌ها یخ می‌زنند و این یخ زدن به شکلی است که حتی با ماشین می‌توانید از روی آن‌ها رد شوید و اسکی روی یخ هم انجام می‌دهند.

* مدت قراردادتان تا چه زمانی است؟

قراردادم یک ساله است.

* شماره پیراهن‌تان هم مشخص شده؟

بله، شماره ۶۶ را می‌پوشم. پیراهن شماره ۶ در اختیار یکی از بازیکنان تیم است که از قبل حضور داشت و من به همین دلیل ۶۶ را انتخاب کردم.

* شرایط تیم اولشتِین در لیگ لهستان چگونه است؟

دو سال پیش این تیم چهارم شد ولی پارسال بدشانسی و مصدومیت‌ها کار را برای آن‌ها سخت کرد و دهم شدند. امسال آن‌ها به دنبال رفتن روی سکو هستند. لیگ لهستان، لیگ سختی است. تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کنند و برای رسیدن به این هدف باید با صد درصد توان بازی کنیم.

* جز شما، تیم اولشتِین بازیکن ستاره دیگری هم دارد؟

میکا بازیکن این تیم است که در حال حاضر مصدوم است و یک ماه دیگر آماده می‌شود. به جز او، بعید می‌دانم سایر بازیکنان این تیم برای علاقه‌مندان به والیبال در ایران شناخته شده باشند.

* و حرف آخر؟

خوشبختانه وضعیت خوب است و من با مدیرعامل، سرمربی و سرپرست تیم جلسه گذاشته‌ام. رابطه خوبی برقرار کردیم و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. فکر می‌کنم حدود دو هفته دیگر لیگ لهستان شروع شود و تیم اولشتِین در حال حاضر در یک تورنمنت تدارکاتی شرکت می‌کند که من در آن بازی نمی‌کنم و هفته بعد یک بازی با تیم ترفل گدانسک خواهیم داشت که برای تیمم به میدان می‌روم تا برای بازی‌های لیگ آماده شوم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

کد خبر 4744043 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد موسوی والیبال محمد موسوی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال جام حذفی تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی آزاد تیم گل گهر سیرجان کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی