Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:13:12 GMT

۵ میلیون بچه ماهی سفید در میانکاله رهاسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۰۸۴

۵ میلیون بچه ماهی سفید در میانکاله رهاسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله محمد زاده پیش ازظهر شنبه در مراسم آغاز فصل بهره برداری ماهیان استخوانی در جویبار با اعلام اینکه بالغ بر ۸۰ میلیون قطعه بچه ماهی توسط مرکز شهید رجایی در رودخانه های استان رها سازی شده است ، افزود: برای نخستین بار بیش از ۵ میلیون بچه ماهی سفید به طور طبیعی در میانکاله رها سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امسال ۵ روز زودتر از ۲۰ مهرماه  کار صید ماهیان استخوانی به منظور حفظ و تکثیر گونه کفال در مازندران آغاز شده است و بیش از ۴ هزار صیاد کار خود را در سواحل استان شروع کردند.

وی صید سال گذشته ماهیان استخوانی در استان را حدود ۷ هزار تن بیان کردوافزود: این رقم در ۱۰ سال گذشته بسیار چشم گیر بوده است و پیش بینی می شود این رقم در صیدامسال نیز تکرارشود.

مدیر کل شیلات مازندران درادامه تعدیل و ساماندهی جامعه صیادی و قرار گرفتن این حرفه جزو شغل های سخت و زیان آور را از برنامه های آتی اداره کل شیلات مازندران بیان کردو گفت: باید شرایط را برای صیادان غیر مجاز در دریا ناامن کنیم و صید مستمرو پایداری را برای صیادان مجاز استان فراهم کنیم.

کد خبر 4744064

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات مازندران صید و صیادی جویبار اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ خبراز تحریریه امروز پیگیر مشکلات شالیکارانی شده است که منتظرند آب سد سفیدرود به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی شود تا بتوانند شالیزارهایشان را نشا کنند.

مسئولان شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرده اند: آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت و از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه می‌شود.

بنا بر اعلام این شرکت، از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد آبخور سد سفیدرود هستند.

دیگر خبرها

  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست