Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن رحمتی پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از مجموع ۵۲ واحد شن و ماسه استان، ۱۷ واحد فاقد پروانه و پلمپ است.

رحمتی با بیان اینکه بهبود استاندارد سازی واحد های شن و ماسه در استان اجرایی شده است، بیان کرد: ۳۵ واحد شن و ماسه استان پروانه فعالیت دارند و این مهم رشد مناسبی در دو سال اخیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی با اشاره به اینکه  ۲۰۳ واحد تولیدی فعال زیر پوشش استاندارد است،   ابراز داشت: ۱۳۸ واحد از مجموع ۲۰۳ واحد در حوزه صنایع ساختمانی قرار می گیرند.

رحمتی اظهار داشت: از مجموع ۱۳۸ واحد زیر پوشش صنایع ساختمانی، ۷۲ واحد پروانه استاندارد دارند.

رحمتی گفت: همچنین  ۱۰ واحد بتن آماده استان همگی از پروانه استاندارد معتبر بهره می برند.

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به شکایات مردمی زیاد از واحد های تیرچه و بلوک، عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو بار اخطار کتبی به تمامی واحد های تیرچه و بلوک داده شده است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر از ۶۹ واحد تیرچه و بلوک، ۲۱ واحد پروانه استاندارد دریافت کرده و ۴۸ واحد فاقد پروانه استاندارد است.

رحمتی تصریح کرد: بر اساس قوانین،   پلمپ واحد های متخلف در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۱۴ واحد تیوچه و بلوک پلمپ شده است.

رحمتی گفت: در صنعت غذایی ۳۹ واحد تولیدی زیر پوشش استاندارد داریم که همه از پروانه استاندارد معتبر بهره می برند و به ازای محصولات با استاندارد غیر مشترک، با حصول آزمایشات و بازرسی ها،   پروانه جداگانه با استاندارد جدا صادر می شود.

رحمتی با اشاره به فعالیت سه واحد سیلندر پرکنی غیر استاندارد در سال های گذشته، اظهار کرد: هر سه واحد تولیدی با طی مراحل مختلف، در هفته گذشته پروانه استاندارد خود را دریافت کردند.

وی گفت: در حوزه استاندارد سازی جایگاه های" سی ان جی" از ۲۸ واحد موجود، ۲۴ واحد تاییده استاندارد گرفته و ۴ واحد دیگر با اعمال قطع گاز روبه رو شده است.

رحمتی از ۱۲۰۰ آزمون با محوریت نازل های "بنزین " خبر داد و گفت: بازدید ها به شکل مستقل و یا با همراهی شرکت نفت انجام می شود

مدیرکل استاندارد استان با تاکید بر تدوین  استاندارد های ملی، گفت: از مهر ماه سال گذشته تدوین ۱۶ استاندارد ملی انجام شده و بازنگری ۵۱ موردی نیز عملیاتی شد.

وی افزود: تدوین ۱۰ استاندارد ملی برای سال جاری در استان را خواهیم داشت.

رحمتی از تحقق ۸۰۰۰ بازرسی صنفی در استان خبر داد و گفت: ۳۵۱ نمونه از بازار محقق و ۴۷۷ آزمون انجام گرفته است.

رحمتی تصریح کرد: کیفی سازی محور فعالیت تدوین استاندارد ها در سال جاری خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه استاندارد آسانسورهای برقی اجباری است، گفت: مالک و مدیر ساختمان موظف به استاندارد ساختمان است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها موظف به ارائه پایان کار با تحقق تاییده استاندارد آسانسور هستند، عنوان داشت:  شهرداری یاسوج همکاری مناسبی در این محور  داشته، اما شهرداری گچساران هیچگونه همکاری در این بخش نداشته است.

رحمتی گفت: باید ارائه پروانه پایان کار تنها با دریافت تاییده استاندارد آسانسور عملیاتی شود.

کد خبر 4743990

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان استاندارد کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰