Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه شرکت‌های سهلان (سهلان نما)، در حاشیه شروع نمایشگاه کنگره دندانپزشکی گفت: استفاده از سازه‌های سبک منجر به حفظ منابع فولاد و آلومینیوم کشور شده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گروه شرکت های سهلان (سهلان نما) ، مهندس مهدی محمودی‌فر مدیرعامل این شرکت بیان کرد، با توجه به اینکه بار مرده سازه کم است و اتصالات به صورت انعطاف‌پذیر طراحی شده این سازه‌ها در برابر زلزله عملکرد مناسب‌تری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تولیدکننده سازه‌های سبک ادامه داد ما سال‌هاست در کارخانه‌های گروه سهلان (سهلان نما) سوله های سبک از نوع آلومینیومی و فولادی در انواع مختلف تولید کرده و در بیش از ۲۰۰ نقطه کشور این سوله‌ها را بنا کرده‌ایم.

وی بیشترین کاربری این سوله‌ها را جهت کاربری سالن‌های نمایشگاهی، انبار، کارگاه و گلخانه بیان کرد و افزود این سوله‌ها می‌توانند برای احداث سالن‌های سریع الاحداث در زمان بلاهای طبیعی به منظور اسکان، درمان و یا انبار ملزومات مدیریت بحران استفاده کرد. از دیگر کاربردهای سالن‌های موقت برای مراسم افتتاحیه، مراسم عروسی، همایش‌ها و... می‌توان نام برد. چادرهای آلومینیومی بدون ستون با عرض‌های دهانه ۵، ۶؛ ۱۰، ۱۵ و ۲۰ متر قابل نصب می‌باشند همچنین به صورت دوقلو نیز می‌توان از این چادرها استفاده کرد، برای مثال عرض ۲۰ دوقلو که یک ستون در وسط قرار می‌گیرد، عرض ۴۰ متر را جهت استفاده در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

مدیرعامل گروه شرکت‌های سهلان (سهلان نما) از دیگر کاربردهای سوله‌های آلومینیومی این کارخانه را استفاده برای پارکینگ‌های مسقف و مراسم‌هایی که نیاز به سالن موقت دارند اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون بیش از ۴۰ هزار مترمربع از این سوله‌ها در کشور در حال استفاده است و با توجه به آلیاژ مناسب آن و دفترچه‌های محاسبات موجود که به تایید مهندسان و مراجع ذی‌صلاح رسیده است، این سوله‌ها توانایی مقابله با زلزله‌های بالای ۸ ریشتری را خواهد داشت و به هیچ وجه هیچ عضو این سازه‌ها در زلزله آسیب نخواهد دید.

وی قیمت تمام شده این سوله‌ها را اقتصادی دانست و گفت سرعت در نصب که منجر به صرفه‌جویی در زمان، دستمزد کارگران، هزینه‌های بالاسری و جلوگیری و پرت تدریجی مصالح می‌شود قیمت تمام شده این سوله‌ها را بسیار اقتصادی کرده است.

این مخترع با بیان اینکه عمر متوسط سوله‌ها متداول در کشور کمتر از ۳۰ سال می‌باشد عنوان کرد سوله‌های آلومینیومی سهلان در صورت اینکه با رعایت استاندارد این مجموعه نصب شود عمری در حدود صد سال خواهد داشت.

گروه شرکت‌های سهلان(سهلان نما)، یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، طراحی و ساخت غرفه با طرح منحصر به فرد و خاص به سفارش مشتری، غرفه‌سازی مدولار (سازه‌های مستر، کلیپ و اسپیس فریم) طراحی و ساخت سوله‌ها و چادرهای آلومینیومی بدون ستون دائمی و موقت، چادرهای نمایشگاهی، تولید کننده پارتیشن اداری، خانه و دفتر پیش ساخته و ... در کشور می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرفه سازی نمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد