Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه ششمین سوگواره ملی عکس "قاب شیدایی" با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان عکاس کشور از این سوگواره و ایجاد فرصت در راستای ثبت و ماندگاری لحظه های ناب عشق به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ثبت لحظات ماندگار راهپیمایی عظیم پیاده روی میلیونی اربعین حسینی  مهلت ارسال اثر را تا ۵ آبان ماه ۹۸ تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوگواره ملی عکس "قاب شیدایی" که هرساله با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، شهرداری و شورای شهر بیجار در بیجار برگزار می گردد تلاش می گردد تا در کنار معرفی آیین ها و مراسم عزاداری این ایام در سراسر کشور از قاب تصویر عکاسان، فرهنگ عزاداری مردمان ولایت مدار بیجار را نیز به سراسر ایران معرفی نموده و  زمینه  کشف و حمایت از استعدادهای هنر عکاسی و خلق و تولید آثار فاخر هنری مهیا گردد.

ثبت بازخورد مراسم عزاداری ایام محرم بر اقشار مختلف مردم و آسیب شناسی پاره ای از مراسم های برگزار شده به منظور ارتقاء ارزش های معنوی حاکم بر ایام محرم و صفر در کنار آشنایی عکاسان مبتدی با حوزه ی عکاسی موضوعی و ایجاد رغبت جهت ورود به این عرصه از اهداف دیپگری است که در این سوگواره هدف گذاری گردیده است.

این سوگواره در بخش های مجموعه عکس ملی (۵ تا ۷ عکس)، مجموعه عکس ویژه شهرستان بیجار(۵تا ۷ عکس)، تک عکس ملی (حداکثر ۳ عکس)، تک عکس ویژه ی شهرستان بیجار(حداکثر ۳ عکس) و عکس موبایلی برگزار و  شرکت در این سوگواره برای تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد است.

علاقه مندان جهت ارسال اثر به سه شیوه ارسال اثر به پست الکترونیکی سوگواره به آدرس ghabesheydeei۶@gmail.com، ارسال فایل اثر به شماره تلگرامی ۰۹۹۰۳۸۶۹۱۶۱ و یا از طریق ارسال پستی لوح فشرده به دبیرخانه سوگواره به آدرس: کردستان – بیجار – شهرداری بیجار – واحد روابط عمومی می توانند آثار خود را ارسال نمایند.

در تمامی شیوه های عنوان شده جهت ارسال اثر می بایست مشخصات کامل صاحب اثر، آدرس و شماره تماس و یک قطعه عکس صاحب اثر به همراه بخش مورد نظر جهت حضور در سوگواره  نیز ارسال گردد.

ششمین سوگواره ملی عکس قاب شیدایی با دبیری فرشید کلهر آبان ماه ۹۸ در بیجار برگزار می گردد.

46

کد خبر 1309791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان عکس پیاده روی اربعین ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه پیاده روی اربعین دونالد ترامپ نفتکش ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد