Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:15:12 GMT

کمربندی غربی مهران امروز زیر بار ترافیک می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۷۷۵

کمربندی غربی مهران امروز زیر بار ترافیک می‌رود

حجت الله نصیری پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افتتاح این زیرگذر، مسیر ورودی و خروجی پایانه برکت جداسازی شده و گره‌های ترافیکی تا حد زیادی در شهر مهران کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت پارکینگ های شهر مهران، یادآور شد: حدود ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین تاکنون تکمیل شده است و هنوز امکان پارک برای خودروهای زائران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نصیری‌پور به طور میانگین روزانه بیش از سه هزار دستگاه خودرو وارد این پارکینگ می‌شود و این تعداد در روزهای منتهی به اربعین حسینی رو به افزایش است.

شهردار مهران یادآور شد: ۷۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های داخل شهر مهران تکمیل شده است و پارکینگ‌های خارج از شهر مهران نیز برای پارک خودروها همچنان ظرفیت پارک خودرو دارند.

نصیری پور از زائران خواست: خودروهای خود را در پارکینگ‌های دارای مجوز و مطمئن پارک کنند و و از پارک خودرو در بلوارها، پیاده‌روها و اماکن ناشناس خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران زودتر از موعد سال‌های گذشته با ازدحام جمعیت زائران اربعین مواجه شده است و تنها در شبانه روز گذشته ۳۲۶ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۳۰۳۲/۶۰۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام راه و شهرسازی مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه