Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: حامیان اکرام و ایتام از ابتدای امسال ۱۲۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۳۷ درصد رشد داشته است.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه حامیان از ابتدای سال جاری ۸۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال به ایتام و ۴۱ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال به فرزندان محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۷ درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیاز‌های آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شده است، اظهار داشت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

ترکمانه بیان کرد: ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده‌اند و در حال حاضر ۲۰ هزار و ۴۹۶حامی نیکوکار از سه هزار و ۸۰۷ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان با اشاره به اینکه فرزندانی که پدر و مادر آن‌ها دارای بیماری‌های صعب‌العلاج هستند و یا توانایی پرداخت هزینه‌های کودک خود را ندارند نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت می‌شوند، بیان کرد: ۶ هزار و ۹۶۰ حامی از ۲ هزار و ۹۹۸ تن از فرزندان محسنین، حمایت می‌کنند.

او میانگین کمک به هر یتیم را در ماه سه میلیون و ۵۹۰ هزار ریال و سرانه کمک به محسنین را ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: حامیان خیرخواه در ۶ ماه نخست سال گذشته ۹۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به فرزندان محسنین و ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ د 

خیران ۱۲۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم

نیروهای پلیس فرانسه به تجمع حامیان فلسطین در شهر پاریس حمله و با ضرب‌وشتم آنها را متفرق کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فرانسوی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد نیروهای پلیس این کشور به تجمع حامیان مردم فلسطین در غزه حمله می‌کنند و با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم تلاش دارند آنها را متفرق کنند.

معترضان فرانسوی به خیابان‌ها آمده بودند تا ضمن حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه بودند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد به «۳۱ رویا» پیوستند
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام