Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:59:58 GMT

سه‌شیرها و مواجهه با واقعیت در چک(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۰۴۳

سه‌شیرها و مواجهه با واقعیت در چک(عکس)

اکثر روزنامه‌های ورزشی انگلیسی در پی شکست 2-1 تیم ملی این کشور مقابل جمهوری چک از تیتری مشترک استفاده کرده و با استفاده از بازی کلمات با نام جمهوری چک به این بازی پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس دیشب در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو2020 به مصاف تیم ملی این کشور رفت و شکست غیرمنتظره 2-1 را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس که چهار بازی اول خود در گروه A رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با این شکست 12 امتیازی شد و به لطف یک بازی کمتر داشتن از جمهوری چک، در صدر جدول این گروه ایستاد.

 

وقتی هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و زننده گل اول بازی از روی نقطه پنالتی در پایان بازی در مقابل دوربین های تلویزیونی این کشور از این شکست به عنوان یک زنگ خطر یاد کرد روزنامه‌های ورزشی انگلیسی تصمیم خود را برای تیتر اول امروزشان گرفته بودند.

 

 

رسانه‌های انگلیسی که از تیترهای امروزشان مشخص است با شکست دیشب تا اندازه‌ای نگران شده‌اند اکثرا از تیتر مشترک REALITY CHECK استفاده کرده‌اند. این اصطلاح در زبان انگلیسی به معنای محک واقعیت یا روبرو شدن با واقعیت بوده و در واقع به اظهارنظر هری کین درباره زنگ خطر بودن این شکست نزدیک است.

 

 

اما این تیتر مشترک یک بازی جناس لفظی با نام جمهوری چک هم هست. نام این کشور با اینکه CZECH نوشته می‌شود ولی تلفظ آن چک بوده و دقیقا مشابه کلمه CHECK انگلیسی است. به این ترتیب رسانه‌های انگلیسی با استفاده از تیتر REALITY CHECK به خوانندگان خود القا کردند که جمهوری چک همچون محکی برای روبرو شدن آنها با واقعیت بوده و همچون زنگ خطری است که می‌تواند مانع از تداوم غرور بی‌جا و اطمینان از صعود راحت به مرحله نهایی یورو2020 باشد.

 

 

 

 

تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم