Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در آغاز نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی که امروز شنبه برگزار شد، با تبریک پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج گفت: اگرچه کامبوج حریف سختی نبود اما پیروزی با چهارده گل بسیار ارزشمند بود و از چند جهت کام ملت قهرمان ایران در این روز شیرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اراده کلی دولت و نظام جمهور اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر این بود که بانوان در همه عرصه ها حقوق برابر با مردان داشته باشند و انصافا در تمام عرصه های اجرایی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی هرجا فرصت برابر به زنان داده شد گوی سبقت را از مردان ربودند. در ورزش هم از نظر سالن های اختصاصی و سایر امکانات امروز بانوان شرایط خوبی دارند و در هر دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی خوش درخشیدند.

وزیر ورزش یادآور شد: در فوتبال بانوان ما هم تیم ملی خوب و هم لیگ های با کیفیتی داریم. در فوتسال هم که با وجود محدودیت ها و شرایط سخت قهرمان آسیا هستیم.

سلطانی فر سپس با اشاره به اراده دولت برای حضور بانوان در ورزشگاه ها از سه سال قبل گفت: اقای دکتر روحانی رئیس جمهور دو سال قبل در نامه ای صراحتا از من و وزیر کشور خواست شرایط حضور زنان در استادیوم های فوتبال به سرعت فراهم شود و خوشبختانه در چند نوبت مثل بازی با بولیوی و فینال باشگاه های آسیا این اتفاق افتاد. حتی در دو مسابقه ایران در جام جهانی هم خانواده ها از طریق LED بدون هیچ مشکلی بازی ها را در استادیوم آزادی تماشا کردند. در روز مسابقه با کامبوج این اتفاق گسترده تر بود و بانوان بدون هیچ مشکلی از طریق سایت بلیت تهیه کردند.

وی تاکید کرد: همه رسانه های داخلی و خارجی این روز تاریخی را تحسین کردند و حتی مخالفین نظام هم نتوانستند هیچ ایرادی بگیرند. جا دارد از تلاش و اراده دولت، همکاری شورای امنیت ملی، وزارت کشور، نیروی انتظامی که در کنار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این اتفاق بزرگ را رقم زدند، تشکر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از این اتفاق مهم ملی یک ملت اعتماد به نفس گرفت و احساس افتخار و غرور داشت. در آینده هم با رعایت شرایط فرهنگی شاهد حضور بانوان در استادیوم های ورزشی محل دیدار تیم ملی ایران خواهیم بود.

کد خبر 4744152 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان حضور بانوان در ورزشگاه ها تیم ملی فوتبال ایران کامبوج تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال جام حذفی تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج تیم گل گهر سیرجان کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا که به دعوت آقای «رانیل ویکر مسینگه» رئیس جمهور این کشور انجام شده بود، عازم کشورمان شد.

رئیس جمهور در این سفر در بدو ورود به محل اجرای طرح چند منظوره سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اویااوما» رفت و به اتفاق همتای سریلانکایی این پروژه را که یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی-مهندسی جمهوری اسلامی ایران بود، افتتاح کردند.

رئیسی سپس به کلمبو پایتخت سریلانکا رفت و در کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود قرار گرفت و پس از برگزاری دیدار دوجانبه، به اتفاق یکدیگر نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار کردند و پس از حضور در مراسم امضای ۵ سند همکاری از سوی مقامات دو کشور در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و توافقات خود را تشریح کردند.

رئیس جمهور در جریان این سفر همچنین در مسجد جامع «کالیپتی» کلمبو حضور یافت و با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود