Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مصطفی گشتگر رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: از سال ۹۳ تاکنون در خصوص قیمت نان یارانه‌ای افزایشی نداشته است و فقط خمیر مایه نان از پارسال تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشــته است و از سوی دیگر بیمه، مزد کارگر، قبض‌های آب، برق و گاز نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




او ادامه داد: افزایش نیافتن قیمت نان موجب شده است نانوایی‌های دولتی ما به حالت ورشکستگی درآیند و کارگران متخصص نیز از این صنف بیرون رفته‌اند و این مشکلات جز افزایش قیمت نان برای ما و دولت راهی نمی‌گذارد.


رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: آنالیز قیمت تمام شده نان را توسط اتحادیه در کارگروه مربوط مطرح کردیم و این آنالیز در کمیته کارشناســی به یک نرخ مشخص برای نان رسید که در چند روز آینده با تأیید استاندار خراسان رضوی، قیمت جدید نان دولتی اعلام خواهد شد.


گشــتگر تصریح کرد: قیمت نان ارائه شــده ما ۳۰ درصد زیر قیمت نان تهران است و مبنای قیمت‌گذاری ما، قیمت تهران اســت که امیدواریم حداقل افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان را شاهد باشیم.

    نارضایتی نانوایان از قیمت نان  
منبع: قدس آنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744662

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل