Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود امواج ناپایدار از فردا به استان، شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با وضعیت آب و هوای استان در روزهای آینده با بیان اینکه نقشه های هواشناسی جو پایداری را برای امروز پیش بینی می کنند، اظهار کرد: با ورود امواج ناپایدار از فردا به استان، شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و بارش های رگباری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه این بارش ها در مناطق غربی و شمال استان پیش بینی می شود، اعلام کرد: این بارش ها در برخی از مناطق با رعد و برق و طوفان لحظه ای موقت همراه خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون وضعیت آب و هوایی جاده های غربی استان به دلیل استقبال مسافران از مراسم پیاده روی اربعین، عنوان کرد: شرایط باد شدید و رگبارهای موقت برای این مناطق پیش بینی می شود، اما این سیستم جوی، شدید نخواهد بود.

سیدان با بیان اینکه پیشینه و کمینه دمای استان اصفهان، امروز به ترتیب 31 و 9 درجه سانتی گراد خواهد بود، تصریح کرد: چوپانان با 35 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با 3 درجه سانتی گراد گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری

مؤسسه تحقیقات آب اعلام کرد: در هفته جاری بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از از مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور پرخ خواهد داد که در این مناطق مقادیر تجمعی بارش ۷۵ تا ۱۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه یک کشور، حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین ۲۹.۳ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۱۰۰ میلیمتر پرباران‌ترین حوضه در هفته جاری خواهد بود.

همچنین حوضه آبریز مرزی شرق با مقدار میانگین ۰.۴ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۹ میلیمتر کم‌باران‌ترین حوضه درجه یک کشور است.

بر اساس این گزارش، از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه تالش، مرداب انزلی با متوسط بارش ۵۳.۴ میلیمتر و بیشینه بارش ۱۰۰ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۲۷.۲ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۹۵.۷ میلیمتر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو هستند.

استان‌های شمال‌غربی و حاشیه دریای خزر با بارش تجمعی معادل ۷۵ تا ۱۰۰ میلیمتر در هفته جاری پربارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم بارش بهاری در اصفهان / هوا خنک‌تر می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت