Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:27:06 GMT

اکبری: بازی با سنگال به نوعی فینال گروه ماست

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۱۷۵

اکبری: بازی با سنگال به نوعی فینال گروه ماست

امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است که با توجه به پیروزی ایران و سنگال در بازی نخست، دیدار با این تیم آفریقایی حکم فینال را دارد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

امیرحسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار نخست تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل اوکراین در بازی‌های ساحلی جهان در قطر اظهار داشت: اوکراین از تیم‌های خوب اروپاست که دیشب با آنها بازی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی اول هر تورنمنتی سختی خودش را دارد و ما هم بازی را کمی بد شروع کردیم و خیلی زود اول گل را دریافت کردیم، با این حال توانستیم این گل را جبران کنیم و بازی یک - یک شد، اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده بود که در برخی صحنه‌ها بخت با ما یار نبود. متأسفانه سه گل دریافت کردیم و بازی 4 بر یک به‌سود اوکراین شد.

وی با اشاره به تغییر نتیجه توسط ملی‌پوشان ایران و تبدیل شکست 4 بر یک به پیروزی 5 بر 4 گفت: خیلی سخت است که در چنین تورنمنت‌هایی تیمی بتواند سه گل اختلاف را جبران کند و کامبک بزند، با این حال علاوه بر جبران سه گل، بازیکنان ما تا لحظات پایانی توانستند نظم بازی را در دست داشته باشند و در لحظات پایانی هم پیروز شدیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل سنگال خاطرنشان کرد: سنگال از تیم‌های خوب آفریقاست و بازیکنانی فیزیکی دارد که در بازی اول هم پیروز شدند. نمی‌توان گفت این تیم‌ها بدون برنامه و فقط فیزیکی هستند، اما بازی مقابل تیم‌های این‌چنینی که بیشتر برنامه آنها روی توان بدنی و فیزیکی است، سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال بازی با سنگال قابل پیش‌بینی نیست و ما می‌رویم تا مقابل آنها بازی خودمان را انجام بدهیم. بازی با سنگال به‌نوعی فینال گروه ماست، چون آنها در بازی اول مقابل پاراگوئه پیروز شدند و نتیجه این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.

بازی‌های جهانی ساحلی| کام‌بک ایران مقابل اوکراین سرسخت

 

انتهای پیام/+

R35347/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ساحلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرشیمی، مهریزی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد آخوندی ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیمداری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

وی در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدرشیمی یزد به مهریز انتقال یافت.

سرپرست فرمانداری مهریز ابراز امیدواری کرد این باشگاه با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی کرده و نواقص رفع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه