Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تکذیب گرانفروشی بلیت پروازهای اربعین، گفت:‌ با هرگونه گران‌فروشی احتمالی در بازه مذکور به صورت ویژه برخورد خواهیم کرد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:‌ در ایام اربعین امسال یعنی 20 تا 30 مهر شرکت‌های هواپیمایی بر اساس توافق صورت گرفته بلیت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف-تهران و مشهد-نجف-مشهد را به ترتیب به قیمت 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 و 2.8 میلیون تومان به فروش رسانده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که یک مورد تخلف از سوی ایرلاین‌ها در خصوص این قیمت‌ها نداشته‌ایم و حتی برخی شرکت‌های هواپیمایی تخفیف‌هایی را برای زائران در نظر گرفتند، تصریح کرد: تنها یک مورد تخلف از سوی آژانس هواپیمایی طی روزهای گذشته گزارش شد که مجوز این آژانس را لغو کردیم.

وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر گرانفروشی ایرلاین‌ها داخلی در خصوص پروازهای اربعین امسال (20 تا 30 مهر) به ما ارائه نشده است، هر کسی که مستنداتی در این زمینه دارد آنرا به سازمان هواپیمایی ارئه کند تا به صورت ویژه با آن برخورد کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: ممکن است عده‌ای در مراجعه به سایتی این تصور را داشته باشند که نرخ بلیت پرواز شرکت‌های خارجی به نجف و بغداد مربوط به ایرلاین‌های داخلی است. اما باید به این نکته توجه شود که ایرلاین‌های خارجی مشمول قیمت‌گذاری پروازها برای ایرلاین‌ها داخلی نمی‌شوند.

سازمان هواپیمایی: سایت ایرلاین‌ها فقط مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین هستندفروش اینترنتی پروازهای اربعین بر خلاف دستور وزیر راهفروش اینترنتی پروازهای اربعین ممنوع شدبلیت پروازهای اربعین امسال باید 15 درصد ارزان شودقیمت بلیت پروازهای اربعین گران نشد/ تهران ــ نجف ــ تهران 2.2میلیون تومان

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ستاد مرکزی اربعین اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد مرکزی اربعین اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور