Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهر نوشت: الهام غفوری تهیه‌کننده «خواب زده» ضمن تشریح جزییات آتش‌سوزی در محل تصویربرداری این سریال از به کما رفتن وحید جعفری طراح صحنه این پروژه خبر داد.
الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم که برای شبکه نمایش خانگی در دست تولید است، ضمن تأیید خبر آتش‌سوزی در لوکیشن این مجموعه، درباره سوختگی وحید جعفری طراح صحنه این پروژه گفت: کار ما در آن لوکیشنی که وحید جعفری دچار سوختگی شد، تمام شده بود و همه عوامل به خانه‌های خود رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن لوکیشن باید برای فیلمبرداری بعدی آماده می‌شد.
وی ادامه داد: همه گروه بیرون آمده بودند و نمی‌دانم چطور شده که وحید جعفری دوباره به لوکیشن بازگشته است اما ما احتمال می‌دهیم در آن لوکیشن گاز پیچیده و او دچار سوختگی شده است.
غفوری بیان کرد: وحید جعفری دچار سوختگی شدید شد و به‌تازگی به ما خبر دادند که او به کما رفته است. حال همه ما از این اتفاق ناگوار بسیار بد است چرا که او یک جوان خوب و همکار درجه یک بود.
این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: پروژه متوقف شده و منتظر نتیجه پیگیری روند درمان او هستیم. کاش سوختگی او در حدی بود که ما می‌توانستیم کارهای درمان او را پیگیری کنیم. برچسب ها: سریال سیروس مقدم ، سوختگی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سریال سیروس مقدم سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»