Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:40:07 GMT

چهار صیاد غیرمجاز پرندگان شکاری دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۳۶۲

چهار صیاد غیرمجاز پرندگان شکاری دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سه نفر از این شکارچیان در حریم امنیتی مرز در محدوده روستاهای دانشمند داشلی برون،  آق‌تقه مراوه تپه و سنگرتپه آق‌قلا در حال طعمه‌گذاری بودند و  یک نفر دیگر در ایست و بازرسی داشلی‌برون به دلیل داشتن پرنده زنده در خودرو، توسط مرزبانان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران مرزبانی از این افراد ۱۰ قطعه کبوتر، یک قطعه بلدرچین و یک قطعه کبک که به عنوان طعمه‌استفاده می‌شوند و یک قطعه باقرقره شکارشده به همراه پنج عدد تله، دو قبضه سلاح شکاری و مقادیری فشنگ ساچمه‌ای و یک عدد دوربین شکاری کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: ماموران مرزبانی در ایست و بازرسی سه راهی داشلی برون حدود ۴۰ هزار نخ سیگار داخلی غیرمجاز و ۱۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را از یک فرد از اهالی اینچه‌برون که عامل فروش دخانیات نبوده، توقیف کردند.

سرهنگ سراوانی از آتش گرفتن یک انبار کاه در روستای نارلی‌آجی‌سو مراوه تپه متعلق به یکی از عشایر کرد خراسان شمالی و نابودی هشت تن کاه خبر داد و گفت: با همکاری مرزبانان، نیروهای آتش‌نشانی و مردم محلی، آتش‌سوزی که پنجشنبه شب رخ‌ داده بود بعد از چند ساعت مهار شد اما بررسی علت وقوع حادثه و دستگیری عامل یا عوامل آن توسط مرزبانی در دست پیگیری است.

به گزارش ایرنا، هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان گنبدکاووس است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی شکار پرندگان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه