Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:07:27 GMT

شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن‌‌درسار

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۴۱۵

شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن‌‌درسار

اِدوین فن‌درسار، مدیر اجرایی آژاکس معتقد است ماتیس دلیخت و کریستیانو رونالدو شباهت‌هایی به هم دارند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادوین فن‌درسار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» در تمجید از ماتیس دلیخت 20 ساله که پس از اینکه در تابستان اخیر از آژاکس به یوونتوس ملحق شد و با مصدومیت جورجو کیه‌لینی به ترکیب اصلی بانوی پیر راه یافت، گفت: دلیخت با ذهنیتی که دارد همیشه سعی در پیشرفت دارد و می‌خواهد بهترین فوتبالیست جهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیش از این هم بازیکنانی اینچنینی را دیده‌ام که یکی از آنها هم‌تیمی پیشین خودم یعنی کریستیانو رونالدو است. من در منچستریونایتد کنار کریس بازی کردم و می‌دیدیم که او با چه جاه‌طلبی و سختکوشی در تلاش برای بهترین بودن است.

وی افزود: رونالدو و دلیخت جاه‌طلبی یکسانی دارند. ماتیس تنها 19 سال سن دارد و در آژاکس فوق‌العاده بود. او کاپیتان و صخره ما بود. در ایتالیا اما دلیخت باید زبان جدیدی بیاموزد و از هم‌تیمی‌های جدیدش هم باید شناخت پیدا کند. مصدومیت کیه‌لینی به او کمک کرد تا به ترکیب تیم راه پیدا کند، اما این ممکن است باعث شود که فشار بیشتری روی شانه‌های او بیفتد.

دلیخت: اشتباهاتم در یوونتوس؟ من هم احتیاج به فرصت و زمان دارم/ مصدومیت کیلینی مرا به چالش کشید

دلیخت که در تابستان اخیر با وجود داشتن پیشنهاداتی از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و بارسلونا، راهی یوونتوس شد، در فصل جاری در 7 بازی از رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس

فاریولی توجه چندین باشگاه ممتاز اروپایی را به خود جلب کرده است. 

آژاکس به دنبال جذب فرانچسکو فاریولی، سرمربی کنونی نیس، به عنوان سرمربی آینده باشگاه است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف هلند و با تایید اکیپ فرانسه، فاریولی گزینه مد نظر سران آژاکس است. او برای شروع کارش در نیس مورد تحسین زیادی قرار گرفت، هرچند که افت قابل توجهی از ابتدای سال جدید میلادی تجربه کرده است. اما نیس تحت هدایت او، همچنان در رتبه پنجم لیگ یک قرار دارد و در مسیر دستیابی به هدف خود برای کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده است. در حالی که فاریولی به عنوان گزینه‌ای ناشناخته از ترکیه وارد شد، اکنون دیگر این‌طور نیست. گزارش‌هایی در ایتالیا، فاریولی را به پست‌های سرمربیگری در آث میلان و ناپولی مرتبط کرده‌اند.

آژاکس نیز به این سرمربی آینده‌دار علاقه‌مند است. سرمربی موقت آژاکس در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد و این تیم لیگ هلندی در حال تهیه فهرستی از جانشینان احتمالی است. نام فاریولی به همراه اریک تن‌هاخ و گراهام پاتر در این لیست قرار دارد. اکيپ گزارش می‌دهد که یکی از اعضای سران آژاکس به تازگی به منطقه کوت دازور سفر کرده است؛ اگرچه اطرافیان فاریولی برگزاری هرگونه جلسه‌ای را تکذیب می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏