Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد انتخاب استیلی برای تیم امید با نظر کمیته فنی فدراسیون بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفت و گو شدیم یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچ‌یک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان گفت: در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و آقای استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت: مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و بزودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود.

مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت: من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی تاج وزارت ورزش حمید استیلی پارالمپیک تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی