Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» نوشته نشمینه نوروزی با کارگردانی حمید پورآذری و لیلی رشیدی از فردا (یکشنبه ۲۱ مهر) در «عمارت روبرو» اجرای خود را آغاز می‌کند.

این اثر نمایشی که تهیه‌کننده آن مدرسه سینماتئاتر هنرهفتم است، با گروهی از هنرجویان نوجوان این موسسه آموزشی و با همراهی چند تن از اعضای گروه تئاتر «پاپتی‌ها» اجرا می‌شود و بازیگران آن در فاصله سنی ۱۱ تا ۱۸ سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» محصول یک دوره آموزشی چند ماهه با این هنرجویان است.

بلیت این نمایش در سایت تیوال به فروش می‌رسد و از روز گذشته بلیت‌فروشی آن برای اجراهای آغازین فعال شده است.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) به شرح زیر هستند: محمد آجیلی، زهرا اسدالله‌تبار، هومن اردکانی، سانیا احتجاب، آرمان پسیان، پویا حاجی‌کریم، حنانه حسین‌زاده، علی حنفیان، سوگل خوش‌قدم، عرشیا رحمانی، حسام رضاییان، آرین شمیرانی، امیرمحمد صادقی، پویا غفاری، آروین فقیه، یاس فرخنده، اریسا گودرزی، نیکا مشهدی، ثمین مصطفی‌لو، فاطمه هانی.

با همراهی:

حمیدرضا جمشیدی، آبان حسین‌آبادی، سجاد حمیدیان، مریم حیدری، مینا زمان، سوده سعدایی، مهدی شاهدی، تینا یونس‌تبار.

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش عبارتند از:

طراح و کارگردان ویدئو VR: سهیلا گلستانی، طراح و اجرای جلوه‌های بصری: بهزاد نعلبندی، طراح صحنه: حمید پورآذری، طراح لباس: ندا نصر، طراح نور: علی کوزه‌گر، صدا و موسیقی: ماکان اشگواری، طراح گرافیک: فریده براتی، مسئول مانیتورینگ: سعید نادری، مدیر تولید: مارال اشگواری، گروه کارگردانی: نسیم ناصرزارع، سارا عزت‌آبادی‌پور، مشاورین اجرا: پویان باقرزاده، ماکان اشگواری، حسین پوریانی‌فر، سحر صبا، مدیر صحنه: سورنا صحت، گروه اجرایی: جواد کارگر، پویا عرب‌گری، چیدمان: محمد رضایی، امور رسانه: ندا آل‌طیب، روابط عمومی مجازی: امیر قالیچی(تاتربازها)، ساخت تیزر و عکاس: محمد رضایی، امور مالی: فریبا فتوحی، گروه تولید: اسماعیل کمالی‌دهقان، درسا صدر، دستیارانvideo vr: امید رضایی، معین ضرابی، محمد رضانژاد، دستیار نور: رضا رضایی و دوخت لباس: زهرا بهرامی.

نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» هر روز راس ساعت ۱۸ و سی دقیقه در «عمارت رو به رو» به نشانی : خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک ۷ اجرا می‌شود.

توضیح این نکته نیز ضروری است که تماشاگران بنا بر الزامات اجرا، در بعضی از لحظات در این مجموعه حرکت می‌کنند.

عکس از محمد رضایی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمید پورآذری لیلی رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی