Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@13:14:08 GMT

اجاره روزانه آپارتمان مبله چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۱۹۸

اجاره روزانه آپارتمان مبله چقدر است؟

خبرگزاری میزان- بررسی بازار مسکن در تهران حاکی از آن است که اجاره روزانه یک واحد مبله در کامرانیه ۲میلیون تومان و سوئیت ۷۰ متری در خیابان دماوند ۳۷۰ هزار تومان است. تاریخ انتشار: 13:26 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۸۹۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در مرزداران اجاره روزانه یک دستگاه آپارتمان ۹۰ متری مبله که دسترسی عالی به مترو و مراکز خرید غرب جزو آپشن‌های آن اعلام شده، ۵۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد مسکونی دارای آسانسور، پارکینگ، کف پارکت، تخت دو نفره با سرویس خواب تمیر و پتو و بالش اضافه، مایکروفر، گاز رومیزی، ظروف پخت و پز، یخچال، چای ساز، ماشین لباسشویی و تلویزیون است.

 

برای رزرو این واحد مسکونی باید ۱۰ درصد مبلغ اجاره روزانه به حساب صاحب ملک یا اگهی دهنده واریز شود.

 

اجاره روزانه یک سوئیت ۷۰ متری مبله در خیابان دماوند با دسترسی عالی به مترو سبلان و میدان امام حسین ۳۷۰ هزار تومان، اجاره روزانه آپارتمان ۶۵ متری در همین محدوده ۳۷۰ هزار تومان و اجاره روزانه آپارتمان مبله دو خوابه در یوسف‌آباد ۶۹۰ هزار تومان است.

 

همچنین یک واحد مسکونی مبله حوالی مترو صادقیه با اجاره روزانه ۵۲۵ هزار تومانی آگهی شده است.

 

در کامرانیه اجاره روزانه یک واحد مسکونی ۲۰۰ متری مبله دارای استخر، سونا و جکوزی ۲ میلیون تومان است. به گفته آگهی دهنده این واحد دارای سه اتاق خواب سوپرلوکس با دیزاین و طراحی فوق العاده شیک و زیبا به همراه سرویس خواب کامل سه نفره شامل خوشخواب دونفره، چراغ خواب، میز آرایشی، بالش، ملافه و پتو است.

 

پیشتر نایب‌رئیس اتحادیه املاک با اشاره به رواج اجاره ساعتی و روزانه مسکن در کشور به‌خصوص تهران گفته بود: مشخص است وقتی سایتی عکس یک فرد بخصوصی را گذاشته که به خیابان نگاه می‌کند و زیر آن نوشته خانه ساعتی، چه قصدی از اجاره این نوع خانه‌ها دارد.

 

عقبایی با تاکید بر این‌که هیچ کس حق ندارد خانه‌ای را به‌صورت ساعتی اجاره بدهد، تصریح کرده بود: اجاره دادن ساعتی و روزانه واحد‌های مسکونی توسط مشاوران املاک ممنوع است و آن‌ها نمی‌توانند قرارداد واحد اجاره‌ای را برای کمتر از یک سال تنظیم و ثبت کنند.

 

وی با بیان این‌که اجاره خانه‌ها به‌صورت ساعتی یا روزانه در سه بُعد اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بسیار مهم است، اظهار کرد: ما از وزارت ارشاد در بحث اجاره ساعتی و روزانه گلایه داریم، چون فقط سایت‌های اینترنتی در این حوزه فعال هستند و هیچ برخوردی هم با آن‌ها نمی‌شود.

 

منبع:تسنیم
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن آپارتمان اجاره میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند