Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت دفاع ترکیه ادعا کرده که که نیروهای نظامی این کشور کنترل شهر راس العین را در استان حسکه سوریه به دست گرفتند اما نیرو‌های دموکراتیک سوریه این موضوع را رد کردند. تاریخ انتشار: 13:28 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۸۸۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ وزارت دفاع ترکیه مدعی شده نیروهای ارتش این کشور به همراه گروه های تحت حمایتش کنترل شهر «راس العین» را در استان «حسکه» در دست گرفته‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع ترکیه می‎گوید نظامیان این کشور وارد شهر راهبردی راس العین در استان حسکه در شمال سوریه شده‎اند.   در همین حال نیرو‌های دموکراتیک سوریه در بیانیه‎ای تسلط نیروهای ترکیه بر شهر راس العین را تکذیب کردند.
ترکیه عملیات نظامی علیه مناطق شرقی و شمالی سوریه موسوم به "چشمه صلح" را از عصر روز چهارشنبه گذشته آغاز کرد.
کشور‌ها و سازمان‌های مختلفی این اقدام ترکیه را محکوم و در مورد پیامد‌های آن ابراز نگرانی کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش ترکیه عملیات نظامی ترکیه علیه سوریه حمله ترکیه به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

عناصر صهیونیست به مسجد الشهدا واقع در اردوگاه طولکرم نیز حمله کردند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام تاکید کردند که در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس پایگاه صهیونیستی کرم ابو سالم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله دست کم سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز منابع عبری اذعان کردند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال زخمی‌ها به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شدند.

کد خبر 6097816

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت