Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه حامیان از ابتدای سال جاری هشت میلیارد و 221 میلیون تومان به ایتام و چهار میلیارد و 164 میلیون تومان به فرزندان محسنین کمیته امداد استان کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 37 درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شده است، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

ترکمانه گفت: ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده‌اند و در حال حاضر 20 هزار و 496 حامی نیکوکار از سه هزار و 807 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: 6960 حامی نیز از 2998 فرزند محسنین، فرزندانی که پدر و مادر آن‌ها دارای بیماری‌های صعب‌العلاج هستند و یا توانایی پرداخت هزینه‌های کودک خود را ندارند حمایت می‌کنند.

ترکمانه میانگین کمک به هر یتیم را در ماه 359 هزار تومان و سرانه کمک به محسنین را 231 هزار تومان اعلام کرد و افزود: حامیان خیر در 6 ماهه سال گذشته 9 میلیارد و 220 میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کمیته امداد حامی ایتام نیکوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند