Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:02:29 GMT

دستگیری ۱۸۷ سارق و زورگیر حرفه‌ای در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۶۸۱

دستگیری ۱۸۷ سارق و زورگیر حرفه‌ای در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در اجرای چهارمین مرحله از طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد با اشاره به اجرای این طرح گفت: همکاران من پس از حدود یک ماه انجام کار اطلاعاتی و پلیسی و جمع آوری ادله و شواهد چهارمین مرحله از طرح کاشف را طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند که در جریان آن ۱۸۷ سارق  ، زورگیر و مجرم فراری دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴۷ باند متلاشی شد گفت:  ۱۱ باند مربوط به سرقت به عنف نظیر زورگیری و کیف قاپی، ۱۵ باند مربوط به سرقت از منازل، ۱۰ باند مربوط به سرقت خودرو و لوازم خودرو و دو باند نیز مربوط به جعل و کلاهبرداری بودند.همچنین یک باند سه نفره که تهدید به اسیدپاشی کرده بودند از سوی ماموران دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از میان ۱۸۷ متهم دستگیر شده ۱۱۹ نفر سابقه دستگیری دارند، گفت: افراد دستگیر شده در مجموع به بیش از ۳۰۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان این که تاکنون ۹ مالخر نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند افزود: یکی از سارقانی که دراین طرح دستگیر شد به سرقت ۲۰۰ فقره موتور سیکلت اعتراف کرده است؛ یا در پرونده‌ای دیگر اعضای یک باند با شیوه سند نمره اقدام به فروش خودروهای مسروقه می‌کردند که تاکنون به ۴۴ فقره سرقت اعتراض کردند.

رحیمی درباره‌ی وضعیت دختربچه‌ی ۲۱  ماهه‌ای که اواخر تابستان امسال در منطقه قلعه نو شهر ری مفقود شد گفت: از همان ساعات اولیه اعلام خبر مفقودی این دختر بچه تیم‌های ویژه از پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا خانواده این دختربچه با پلیس همکاری بیشتری کنند خاطر نشان کرد: بررسی ها و سرنخ‌هایی که ما از این پرونده به دست آوردیم حاکی از آن است که بحث ربایش این دختربچه منتفی است.

کد خبر 4744248

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی پلیس دستگيري سارق طرح کاشف آگاهی پلیس فاتب اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی نیروی انتظامی محسن هاشمی پیروز حناچی ناجا شهر تهران آتش نشانی سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین پلیس استانبول گفته با تمام توان دنبال سارقی هست که با خشونت کیف یک خانم را به سرقت برد.

کد خبر 849223 برچسب‌ها ترکیه خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است