Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:07:08 GMT

استراماچونی در مورد ملی‌پوشانش ریسک می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۸۱۸

استراماچونی در مورد ملی‌پوشانش ریسک می کند؟

سرمربی استقلال باید تصمیم بگیرد که در بازی برابر فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از بازیکنان ملی پوش خود استفاده کند یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی روز جمعه هفته جاری باید با فجرسپاسی بازی کند که علی کریمی و سیاوش یزدانی به عنوان دو بازیکن ملی پوش این تیم باید روز سه شنبه به مصاف بحرین بروند و با توجه به فاصله زمانی کم مشخص نیست آیا استراماچونی می تواند در بازی با فجرسپاسی از آنها استفاده کنند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از بین دو بازیکن ملی پوش استقلال استراماچونی شاید بتواند برای سیاوش یزدانی جانشین پیدا کند اما علی کریمی بازیکنی است که آبی ها در ترکیب خود جانشینی برای او ندارند و سرمربی جوان آبی ها احتمالا مجبور است برای آنها دنبال جانشین باشد.

 

در این بین اگر این دو بازیکن در بازی با بحرین در ترکیب تیم ملی بازی نکنند احتمال اینکه استراماچونی از هر دو در ترکیب تیمش استفاده کند زیاد است.

آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری قبل از دیدار تشکر می‌کنم؛ فردا یکی از بازی های‌حساس لیگ برای تیم ما است، با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیار سختی است. 

وی افزود: همیشه در بازی‌های بزرگ سربلند بودیم، امیدوارم فردا با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم. 

پورموسوی تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌های داور این بازی در سال‌های گذشته معترض بود، به نظر من چیدمان باید به شکلی باشد که شبهه به وجود نیاید و وقتی ذهنیت منفی وجود دارد، بهترین کار این است که چنین داوری انتخاب نشود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در سال‌های گذشته که مشکل وجود داشته است، در تیم نبودم، این داور‌شمالی است، هفته بعد هم با نساجی بازی داریم و شاید کمی شبهه برانگیز باشد. 

وی در خصوص اظهارات ویسی که منجر به محرومیت او شد گفت: ما هم اعتقاد داریم باید نظارت‌ها بیشتر شود، وقتی الزاماتی در نظر گرفته می‌شود باید برای همه بخش‌ها باشد، برای فردا محروم و مصدوم نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)