Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پیشگیری و درمان سنگ های کلیه و مجاری ادراری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثرافتتاح شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «نوید دانایی» در حاشیه افتتاح این مرکز درجمع خبرنگاران گفت: مرکز پیشگیری و درمان سنگ های کلیه و مجاری ادراری اولین و تنها مرکز پیشگیری از سنگ ادراری در استان سمنان در مساحت بیش از ۱۰۰متر مربع و هزینه 50 میلیارد ریال برای رفاه حال شهروندان به بهره‌برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: مرکز پیشگیری از سنگ ادراری در استان سمنان به بهترین انواع دستگاه‌های سنگ‌شکنی درون اندامی و برون اندامی مجهز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این درمانگاه سالانه بسیاری از بیماران با سنگ‌های کلیه، حالب و مثانه تحت درمان سنگ‌شکنی قرار خواهندگرفت، افزود: پیشگیری، تشخیص و درمان کلیه سنگ‌های ادراری در این مرکز با آخرین اطلاعات و فناوری دانش پزشکی صورت می‌گیرد.

 

دانائی با تاکید بر اینکه این مرکز در محل درمانگاه بیمارستان کوثر است، گفت: این مرکز وابسته به دفتر توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان کوثر سمنان است که در آن گروهی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص نفرولوژی، اورولوژی و تغذیه همکاری می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز داشت: بیماران و مراجعان به این مرکز تحت آزمایش متابولیکی خون، ادرار ۲۴ساعته و تغییرات سبک زندگی و رژیم غذایی مناسب قرار گرفته و در صورت لزوم داروی مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

 

وی بیان کرد: مرکز پیشگیری و درمان سنگ های کلیه و مجاری ادراری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثردر راستای گسترش فعالیت‌های خود و استقرار سیستم ارجاع، آمادگی پذیرش بیمارانی که توسط متخصصان ارولوژی، نفرولوژی و سایر پزشکان یا مراکز درمانی دیگر معرفی می‌شوند را نیز دارد.

 

دانائی خدمات پیشگیری، درمان سنگ‌های کلیه و مجاری ادراری و دستورالعمل‌های تغذیه‌ای و کاروبی را از جمله فعالیت‌های مرکز پیشگیری و درمان سنگ‌های ادراری استان سمنان معرفی کرد.

 

مرکز پیشگیری و درمان سنگ های کلیه و مجاری ادراری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با حضوراحمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، نویددانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی افتتاح شد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی روزنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های مساجد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد