Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:48:10 GMT

مصدومان تیم ملی به دیدار با بحرین می‌رسند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۹۳۷

مصدومان تیم ملی به دیدار با بحرین می‌رسند

دو بازیکن تیم ملی که دچار مصدومیت شده بودند، مشکلی برای بازی کردن مقابل بحرین ندارند.

سردار آزمون و رامین رضاییان که در بازی گذشته تیم ملی مقابل کامبوج مصدوم شدند، با نظر کادر پزشکی به تمرینات گروهی برمی گردند.
آزمون در اوایل نیمه اول در پای خود احساس درد کرد و به همین خاطر از زمین بیرون رفت. رضاییان نیز در جریان مسابقه از ناحیه فک و صورت دچار مصدومیت شد و بعد از بازی با کامبوج به بیمارستان انتقال یافت اما بعد از بررسی مشخص شد او نیز مشکل خاص و استخوانی در صورتش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس آزمون و رضاییان مشکلی برای همراهی تیم ملی در سفر به منامه و دیدار با بحرین نخواهند داشت و با صلاحدید مارک ویلموتس در ترکیب ایران قرار خواهند گرفت.
دیدار تیم‌های ملی بحرین و ایران از ساعت ۲۰ سه شنبه در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد