Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به نیاز زائران اربعین به دینار برای سفر به عراق گفت: توزیع دینار به خوبی و بدون هیچ مشکلی در صرافی‌های استان انجام می‌شود.

علی‌اکبر مختاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جابجایی زائرین اربعین به مرز گفت: متأسفانه دو شرکت حمل و نقل در پایانه شهید کلانتری با سوءاستفاده از این ایام، به جای دریافت ۱۸۰ هزار تومان، ۲۲۰ هزار تومان از زائرین برای سفر به مرز مهران دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: پس از مشخص شدن موضوع، با حضور تیم تعزیرات برای این دو شرکت پرونده تشکیل و پول‌های اضافی به افرادی که در پایانه حضور داشتند بازپس داده شد، سایر زائرین هم می‌توانند با نگه داشتن رسید سفر خود،  پس از بازگشت از سفر وجه اضافی را دریافت کنند.

این مسئول از یک تخلف دیگر در حوزه حمل و نقل اربعین هم خبر داد و گفت: برخی از شرکت‌های مسافربری با این بهانه که بلیط برای سفر به مرز وجود ندارد مسافران را به بیرون از پایانه هدایت و با مبالغ بالاتری آنان را سوار اتوبوس می‌کردند، افرادی که با این شیوه مبالغ بالاتری را پرداخت کرده‌اند می‌توانند با نگه داشتن رسید سفر و یا مدرکی که حاکی از این تخلف باشد نسبت به دریافت وجه اضافی اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روند توزیع ارز مورد نیاز برای زائرین اربعین اشاره و اعلام کرد: اخیراً شایع شده بود که صرافی‌ها برای توزیع دینار با مشکل مواجه شده‌اند که با حضور میدانی گشت‌های تعزیرات در قالب خریدار ارز، مشخص شد مشکلی در این زمینه وجود ندارد و توزیع دینار به خوبی و بدون هیچ مشکلی در صرافی‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند